Waspoeder Geplaatst: 20 april 2010 Auteur Geplaatst: 20 april 2010 Me stiefmoeder heeft vandaag paar x gedwangvoerdEn ik kwam net thuis en ik geef der een beetje andijvie en die rukt ze meteen uit me handen Moet ik nu ook nog pijnstillers geven ?of is alleen eten voldoende
Dollie Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 Ik zou persoonlijk in elk geval vandaag nog pijnstillers geven. Maar niet meer dwangvoeren verder (zolang ze zo blijft eten natuurlijk). Wel fijn dat ze goed eet!!
Waspoeder Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Geplaatst: 8 mei 2010 Nog ff een updateZe is er helemaal bovenop gekomen.Ze heeft de hechtingen er zelf uitgehaald, misschien wilde ze ons het geld besparen Ze is nu veel vrolijker tegen barend en het is een betere koppel geworden
Waspoeder Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Geplaatst: 9 mei 2010 dankjeIk ben echt blijen Para ook zo te zien
Dollie Geplaatst: 9 mei 2010 Geplaatst: 9 mei 2010 Hahaha Feline heeft haar hechtingen er eergisteren ook zelf uit gehaalt er zat nog eentje los in. Maar wij zouden ze sowieso zelf verwijderen, mijn moeder kan dat wel. Fijn dat het zo goed verlopen is!
badeend Geplaatst: 9 mei 2010 Geplaatst: 9 mei 2010 gelukkig dat ze weer goed eet en een gelukkig koppeltje is ..
Aanbevolen berichten