Suuzi Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 Sorry overheen gelezen. Maar het is logisch dat ze nog wel vliegen zien op de konijnen die ermee behandeld zijn.. Rearguard zorgt er voor dat eitjes niet uitkomen. Als eitjes niet uitkomen, heb je geen maden. Maar dus wel vliegen. Dat is goed nieuws! Ik hoop dat mijn DA volgende week ook gaat vertellen dat Rearguard een doeltreffend en veilig middel is.
Dollie Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 Mijn (konijnkundige) dierenarts vond het wel een goed idee voor Indy, die blaasproblemen had die urinebrand veroorzaakten. Was er al druk mee bezig verkoopadressen te vinden, maar toen was het dus niet meer nodig...
Suuzi Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 Vandaar.. goed om te weten dat jouw konijnkundige dierenarts het heeft aanbevolen. @bunny ranch chanti: sommige konijnen hebben nu eenmaal aanleg voor natte plekken of plakpoep, al probeer je als baasje dit op alle mogelijke manieren te verhelpen. Het zijn misschien uitzonderingen, maar dan is het fijn dat er een preventief middel is tegen myasis.
wupsie Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 er is van beaphar ook een middel. anti myasis.
Suuzi Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 er is van beaphar ook een middel. anti myasis.Zie eerder post: hier zit een erg sterk geneesmiddel in tegen myasis. Mijn dierenarts en de universiteit van Utrecht raden dit af als preventiemiddel.
wupsie Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 okeej heb niet alles gelezen maar weet nog dat we dit vorig jaar een keer op verzoek van een klant hadden besteld
Dollie Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 Vandaar.. goed om te weten dat jouw konijnkundige dierenarts het heeft aanbevolen. Hm ik had het zelf allemaal op gezocht en hij heeft het goedgekeurt.. maar komt op hetzelfde neer. 't Was nog wel een gedoe om het te krijgen (voor mij dan), dus succes :he:
Aanbevolen berichten