Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo!

Morgen wordt Rasmus geholpen.

voornamelijk vanwege sproeigedrag.

is het dan handig om hem na de castratie in de zelfde ruimte als spikkels te zetten? (spikkels ook een ram)

wel in aparte kooien, maar in de zelfde kamer.

of lok ik het dan gewoon uit?:P

ik weet niet hoe dat werkt...

of het dus beter is hem even uit het zicht van de andere ram te plaatsen?

ik heb namelijk de hoop dat ie ophoud met sproeien na castratie. is die hoop reéél?

en zo ja, wanneer kunnen ze dan weer in dezelfde kamer?

bedankt alvast!!

Geplaatst:

heel veel succes morgen!

De kans dat hij helemaal stopt met sproeien zal klein zijn, het zal waarschijnlijk wel minderen, maar ook gecastreerde konijnen sproeien.. Sproeien doen ze om hun geur af te geven, aangezien er nog een ram in de kamer is, zal hij dus waarschijnlijk gewoon blijven sproeien.

Geplaatst:

Met pasen waren de konijntjes mee naar mijn ouders, hier mochten ze in de gang lopen. Nieuw terrein, superspannend! Ga ik even kijken zie ik 2 grote sporen van wel een meter hoog op de muur. Grote ogen en mond viel open want de muur was net geverfd! Heb me wijselijk stil gehouden ; ) maar weet zeker dat ze het beiden deden! Dus voedster en ram! En die is gecastreerd..

Geplaatst:

mijn ram die mag ik om 18.00 uur gaan halen, hij is vandaag geholpen en ik hoop dat ie dan ook mindert met sproeien.

en dan kan ie over 2 a 3 weken bij flower :D

ik ga hem dus zo halen ben benieuwd.

Geplaatst:

de andere ram sproeit niet... waarom rasmus dan wel? is toch niet nodig :P

ik hou em eerst wel een paar weken in een aparte ruimte, dan issie wel weer vergeten dat ie ooit hormonen had :P

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .