Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Rambo heeft 2 maanden geleden haken op zijn kiezen gehad en is daar door onze DA aan geholpen. Daar was ik best tevreden over. Ondanks SS, hooi , wilgenstakken en groentes was het afgelopen donderdag weer bingo.

Gelukkig kon hij dezelfde middag aan zijn haken geholpen worden en is ook nu weer helemaal opgeknapt.

Toch heb ik mijn twijfels bij mijn DA. Tijdens het consult kwam het gesprek op voortanden bij een konijn verwijderen. Volgens mijn DA kan dt helemaal niet, de tanden zouden dan door de kop teruggroeien. Zo heb ik nog wel wat dingen waardor ik twijfel aan de KK van de DA.

Voor het geval Rambo nu weer last van zijn kiezen krijgt ben ik op zoek naar een KK DA in de omgeving van Arnhem, Zevenaar en dan met name op het gebied van haken/gebit. Wie weet een goede DA.

Geplaatst:

Dierenartsenpraktijk de Dorskamp in Renkum is een konijnen kundige praktijk.

Ik ga hier ook altijd heen met mijn nijnen en cavia's.

Ook is het de dierenarts van konijnenopvang Huize Pluis in Ede.

Zeer aan te raden!

Geplaatst:

Dank je wel. Ik ga de volgende keer (en nu maar hopen dat dat nog heel lang duurt) naar Renkum. Dat het de DA van Huize Pluis is geeft me een goed gevoel.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .