Dollie Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 Helaas is het geven van hooithee in zulke gevallen absoluut niet nuttig, hooithee bevat alleen de smaak van hooi, maar niet de vezels en voedingsstoffen en dáár gaat het nu juist om.
tante10 Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 NaomiAzzet, ik heb hier een grote baal compactgras staan.Als je wilt prop ik wel wat in een enveloppe en stuur het naar je op. Het compactgras weegt niks en een postzegel kan er nog wel vanaf haha.Als je wilt dat ik iets opstuur laat het adres dan maar even via een pb weten.
NaomiAzzet Geplaatst: 12 april 2010 Auteur Geplaatst: 12 april 2010 Haha, ik heb nu wat bikspoeder over het hooi heengestrooid, hij snuffelt er heel hard aan, op zoek naar de brokjes...
Dollie Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 Ja hier ook, en wat was ie verontwaardigt toen ie niks kon vinden.. :rofl: hooi is ie er ook niet door gaan eten, maar de kruiden wel..
tante10 Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 En, heb je het compactgras al geprobeerd (je konijn dan)?Ben benieuwd of het in de smaak valt.
Gast Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 En, heb je het compactgras al geprobeerd (je konijn dan)?Ben benieuwd of het in de smaak valt.Goede toevoeging, anders had ik inderdaad een opmerking gemaakt
NaomiAzzet Geplaatst: 15 april 2010 Auteur Geplaatst: 15 april 2010 Hoi,Ja, ik heb het geprobeerd, maar hij hoefde het niet. Vandaag heb ik er nog wat bikspoeder overheen gestrooid in de hoop dat dat het aantrekkelijk zou maken, maar het heeft nog niet geholpen. Ik kan nog proberen er een soort papje van te maken met wat geweekte biksjes misschien.Heel erg bedankt in ieder geval, het is goed dat ik dit weet en niet meteen een hele grote baal had gekocht die die helemaal niet lust.
tante10 Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 Graag gedaan hoor!Jammer dat hij het niet lust, maar het was te proberen.Gelukkig zit je nu niet met een baal van 20 kg.
Aanbevolen berichten