wendy stobbe Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 mijn konijnen bobbo en floortje zijn 25 maart ingeent maar nu voelde ik gisteren bij floortje een bult van de inenting en ik wou weten hoe dat kan en of het erg iswant bobbo heeft het niet gr.wendy
Amatjuh Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Dat is een reactie op het enten, maar kan geen kwaad. Hou het even in de gaten, als het groter wordt moet je wel contact opnemen met de dierenarts.
Gast Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 dat kan een ent reactie zijn Wendy. dat is niet erg en gaat wel weer over. Gewoon even in de gaten houden.
Saf Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 hoe het kan weet ik niet precies maar het is wel een reactie op de enting die vaker voorkomt en verder geen kwaad kan. Na verloop van tijd zal de bult ook weer weg gaan
wendy stobbe Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Geplaatst: 9 april 2010 oke ik wou het voor de zeker heid even weten
Amatjuh Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Ik heb Svennie gister laten enten en toen zei de dierenarts het erbij dat ze mogelijk een bult kan krijgen van de inenting.Goed dat je het navraagt, daar is het forum voor he
Gast Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Ik wil je even een complimentje geven Wendy. Ik vind het heel goed dat je dingen vraagt als je het zelf even niet weet. Je hebt nog al wat over je heen gehad in het verleden, dus een complimentje krijgen is dan misschien ook wel eens leuk.
wendy stobbe Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Geplaatst: 9 april 2010 oke bedankt maar ik heb nu ook twee hele gelukige konijntje en dat wil ik graag nog een hele poos van genieten
Gast Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 En dat gaat ook vast gebeuren met alle liefde en aandacht die ze van je krijgen.
Aanbevolen berichten