jack1 Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 van mijn konijnen DA heb ik het advies gekregen om mijn konijn Echinaforce te geven 4a5 druppels 2 keer daags maar nu krijg ik het er met geen mogelijkheid in . ook niet op een stukje brood . hoe kan ik het het best ingeven zo dat ze het makelijker binnen krijgt. via haar drinkwater ??
Esjes Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Vroeger deed ik het op de groenten, maar nu druppel ik het in het drinkwater
Diddl Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Ik gaf de tabletjes. Gewoon als snoepjes. Hier vinden ze dat heerlijk.
Gast Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Tabletjes idd;)Voor hoelang moet je dat geven? Het werkt namelijk niet als je het doorlopend geeft.
jack1 Geplaatst: 10 april 2010 Auteur Geplaatst: 10 april 2010 hte is een homiophatis middel dus dat werkt pas op langere termijn als ik me niet vergist ....
nniinnoo Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 hte is een homiophatis middel dus dat werkt pas op langere termijn als ik me niet vergist ....het hoeft niet persé op lange termijn te werkendat ligt per mens, nu per dier, eraan.Zo ervaar ik het altijd.Ik zal het gewoon wat door het drinkwater doen en wat op groenteseen beetje verspreid
sennepenneke Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 Dit homeopatische middel werkt vrijwel direct. Als ik prozyme geef tijdens de verhaarperioden los ik dat op in een heel kleine beetje water en druppel het over de biksjes.Dat laat ik dan een nacht staan zodat het goed indroogt.
jack1 Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Geplaatst: 11 april 2010 ik doe het nu ook gewoon via het drinkwater normaal zou ik 4a5 druppels 2 keer daags moeten geven aan me vlaam ........ nu doe ik gewoon 10 druppels in zijn drinkfles .ik heb dit met de konijnen DA besproken .ze zij wel ik moest opletten dat hij wel bleef drinken.ik doe die druppels op 2,50 ml water geven hij drinkt het goed
Aanbevolen berichten