Dollie Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 Super! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluf en Tinus Geplaatst: 21 april 2010 Delen Geplaatst: 21 april 2010 Grappig eigenlijk, dat we zo blij kunnen zijn met een bergje keuteltjes... Normaal loop ik goedmoedig op onze dropjesfabrieken te mopperen, maar na de castraties was ik maar al te blij dat de kooi al weer zo snel vies was :-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 21 april 2010 Delen Geplaatst: 21 april 2010 O, ja, ik heb hier al menig maal staan juichen vanwege een paar keuteltjes.. :whistle2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluf en Tinus Geplaatst: 21 april 2010 Delen Geplaatst: 21 april 2010 keuteltjes in de juiste omstandigheden - dus niet in het poezenmandje, hoewel de katten er gewoon lekker in gaan rollen :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polly Geplaatst: 22 april 2010 Delen Geplaatst: 22 april 2010 Wat fijn dat het goed gaat met de meiden en dat ze weer lekker saampjes zitten. Heb je de mannen eigenlijk bij elkaar kunnen houden die dagen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Esjes Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2010 Wat fijn dat het goed gaat met de meiden en dat ze weer lekker saampjes zitten. Heb je de mannen eigenlijk bij elkaar kunnen houden die dagen?Jep, de mannetjes hebben samen gezeten toen de meisjes weg waren. Ze zaten in een ren van 3m op 1m80 met 2 schuilhokken en tunnels. Ze konden elkaar dus wel ontlopen als ze hier behoefte aan hadden. Anders hadden ze nooit samen kunnen zitten!Ze zijn echt wel superblij dat ze terug samen zitten. Ondertussen Merel (jongste voedster) en Kor (schuwste ram) al kunnen betrappen op binkies! Straks gaan ze in hun nieuwe ren maar daarover heb ik een topic bij huisvesting Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten