KoekjeErbij Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Kan iemand mij misschien zeggen of dit slecht of normaal is? Heb het namelijk nog nooit gezien ! :(
Jsmn Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Dat is normaal hoor, huid achter de oren is vaak dunner dan de rest van het lichaam. had (dacht ik) te maken met de temperatuursregeling oid
Lies86 Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Gerrit heef tmoment ook haast geen haar op de achterkant van zijn oren.Denk dat het aan het verharen is.Hij heeft sowieso voor meer haar dan achter hoor!En ook hij is een hangoor!
Gast Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Hier zie ik het ook wel. De haartjes op de oren zijn wat dunner, en de oren zijn sowieso dunner behaard. Nu ze aan het verharen zijn zie je dat erg duidelijk. Niets om je zorgen over te maken.
KoekjeErbij Geplaatst: 6 april 2010 Auteur Geplaatst: 6 april 2010 Ah, bedankt allemaal! ben gerustgesteld !!!!
Lonnekeponneke Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 ja, dat had ik laatst ook, ik dacht ook van, Help!!! maar toen heb ik het even ge-googled en toen las ik idd dat de vacht op de achterkant van de oren dunner is, niks aan de hand dus;) maar ik begrijp wat je bedoelt, als je niet weet wat er aan de hand is schrik je je een hoedje:mdr:
Mexflex Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Mijn konijn Fluffy (kruising hangoor en nog wat ) heeft dit ook.Haar oren staan wel rechtop maar het zijn wel hangoor oren. Het zal dus inderdaad wel normaal zijn.
Aanbevolen berichten