Doortje9 Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Mijn konijn doet nu "raar". Ik had vanmiddag een klein beetje kool gegeven, wat niet super handig is, maar nu doet mijn konijn "raar". Haar buikje is ligt gebolt en als je er op drukt, dan maakt het een raar geluidje. Ze eet wel gewoon hooi. Ik ben bang dat het gas is. Ik heb al gekeken op het standaard forum, maar die producten hebben we niet in huis, wat nu?
Jsmn Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Hoe gedraagt ze zich verder dan? Ligt ze steeds of is ze nog actief??
Gast Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Ik sluit me aan bij Dollie. Snel een konijn kundige dierenarts bellen.
Doortje9 Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Geplaatst: 4 april 2010 OK, ze is actief, eet af en toe wat hooi. Kan ik nog wat doen, voordat ik naar de dierenarts ga?
Dollie Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Gewoon gelijk bellen en gelijk heen gaan, dan heb je niet eens tijd om wat te doen..
Gast Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Het beste wat je kan doen is proberen echt zo gauw mogelijk bij de DA terecht te komen. Edit: Dollie weer eerder hoor.
Aanbevolen berichten