Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij Flappie en Felix in het hok liggen inimiene drolletjes die aan elkaar geplakt zijn, is dit diarree?

kan het komen door van die konijnenbroodjes?

heb namelijk het gevoel dat het daardoor komt, had ze gratis bij een bestelling gekregen, en heb toen een beetje gegeven:bounce:

geef ze ook stukjes wortel, maar dat is altijd hetzelfde dus dat zou raar zijn als een van de nijnen daarop reageert, in ieder geval, ze krijgen even geen wortel meer en minder biks,

als het niet over gaat binnen 2 daagjes ofzo ga ik naar de DA

Geplaatst:

Dat zijn BDK vermoed ik.. (Typ anders maar eens in op Google: blindedarmkeutels konijn, kijken of je ze herkent..)

BDK horen ze op te eten, die laten ze vaak wel liggen als ze te veel eten (of eten met te veel eiwitten) binnen krijgen.

Geplaatst:

Dat was ook wat ik wilde vragen inderdaad.

konijnenkeutels.jpg

Lijkt het op de keutels bij nummer 3? Want dan gaat het inderdaad om de BDK's

Geplaatst:

ze zijn veel kleiner, en zeg maar plat XD mar opzich wel zo zacht enz.

maar ze krijgen hier echt niet teveel te eten..

en ben gister nog naar de DA geweest, voor inenten en toen is aan beide konijnen niks opgemerkt..

Geplaatst:

Ze kunnen platgelopen zijn. Het kan ook heel goed dat ze dankzij stress ze niet opgegeten hebben. Even in de gaten houden of ze 't de komende dagen wel weer gewoon opeten.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .