Flie Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Geplaatst: 8 april 2010 Ik dacht ook al: kopen??? Maar ik heb het even doorgebeld. Er wordt nu thee voor meneer gezet Hij heeft net weer gekregen, maar is lekker eigenwijs, als hij er klaar mee is draait hij zijn koppie weg en legt hem plat op de grond, zodat mijn moeder er niet meer bij kan/durft! Maar goed, hij was nog wel sterk genoeg om weg te hupsen enzo, en krijgt wel weer wat binnen steeds, maar maar weinig. Konijntje is ziekjes en 't vrouwtje meteen compleet van de leg!
Saf Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Heel herkendbaar. als is hier mannetje meer van de leg als vrouwtje Eventueel met dwangvoer .in een handdoek rollen en een beetje op derug pakken gaat meestal beter.
Flie Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Geplaatst: 8 april 2010 Ik pak zo na het eten de trein richting mijn moeder, ga ik bij Sammie overnachten. Hopelijk bedenkt hij dan hoeveel honger hij heeft!
Saf Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 succes Flie. En kom op Sam je moet eten. Als vrouwtje extra naar jou toe komt kun je haar niet teleur stellen jongen!
heidi-77 Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Ik hoop dat sam weer snel zal eten! En hopelijk meteen als jij er bent!
Flie Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Geplaatst: 8 april 2010 Helaas wil hij nog steeds niet veel doen. Zodra hij het pipetje ziet flipt hij volledig.. we denken nu dat ie 'gewoon' pijn aan zijn mond heeft. Basilicum vreet hij de oren van je hoofd bij op, maar iets anders is 'm maar niets. Net heeft ie helemaal tegen mijn nek aangekropen gelegen en hoorde ik hem wel wat knarsetanden. Meteen de dokter maar weer gebeld. Morgen om 8u weer bellen en meteen even langsgaan.. zorgenkindje! Maar hij huppelt nog wel rond, heeft wel wat keuteltjes (formaat speldekop..) maar is verder wel alert. Het is vooral dat hij ruikt aan al het eten, en maar weer gaat liggen/hupsen, maar niet eten.
Flie Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Geplaatst: 8 april 2010 Oh waarschijnlijk wordt hij over het weekend opgenomen bij de dierenkliniek..
Flie Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Geplaatst: 8 april 2010 Woeeeeh! Jaaaa, Sammie heeft een heeeeel klein handje hooi gegeten, knabbelend alsof zijn leven er vanaf hing (is ook wel een beetje zo natuurlijk).
Flie Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Geplaatst: 9 april 2010 We zijn weer even gaan buurten bij de kliniek Sam is weer volledig gecheckt, ook in zijn mondje goed gekeken: kerngezond. Darmen werken gewoon, ontlasting ligt klaar om afgeschoten te worden, hij plaste onderweg naar de kliniek nog even. Waarschijnlijk is het dus gewoon allemaal stress nog van de operatie/narcose. We mogen hem lekker alles geven wat 'ie nu lust, maar hij is zeker nog sterk!Goed nieuws dus en ik kan met een gerust hart op vakantie. Dierenkliniek is steeds supervriendelijk; ook voor dit consult hebben ze niets gerekend! En we kunnen dag en nacht bellen en terecht met hem :-)
Saf Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Dat klinkt positief! Fijne vakantie voor strakjes en kom op Sam doorzetten jongen!
Debbie Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Nou dat is dan wel even fijn om te horen! Kan je met een gerust(er) gevoel op vakantie.Fijne vakantie en beterschapjes voor Sam.
Flie Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Geplaatst: 9 april 2010 Even een berichtje uit Frankrijk. Vanochtend begon mijn kleine man gelukkig ineens op te knappen, dus ik kon met een gerust hard op weg. Net kreeg ik zelfs een sms uit NL dat hij weer alles eet en normale mooie poepjes draait Komt weer helemaal goed dus!
Saf Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 yes geweldig!!!! Goedzo Sam! Fijne vakantie Flie!
MelanieB Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Super om te horen! Gelukkig! Mijn twee mannen gaan over twee a drie weken onder het mes. Het is wel een erg spannend gedoe allemaal.
Aanbevolen berichten