nniinnoo Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Verschilt het gewicht als je konijn schijnzwanger is.of in de rui is?ze heeft namelijk veel haren eruit getrokken, maar ik moet haar elke week wegen voor haakjes
nniinnoo Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Geplaatst: 3 april 2010 kan iemand me helpen?ik wil der vandaag wegen
Dollie Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Volgens mij zou het niet veel uit moeten maken.. Maar waarom weeg je haar niet gewoon eerst, en kijk je dan of je (veel) verschil ziet met vorige week en ga je dán vragen stellen? Wie weet is ze precies net zo zwaar als vorige week..
nniinnoo Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Geplaatst: 3 april 2010 okej,alvast bedankt.Ik ga der zo wegen;)
Dollie Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Schrijf je het gewicht ook elke week op? Ik vergeet dat de laatste tijd telkens en dan schiet het niet echt op hè.. ik denk altijd, ik onthou het wel, maar dat valt tegen :rofl:
nniinnoo Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Geplaatst: 3 april 2010 haha,ik weeg op de wiidan slaat ie het automatisch op:D
nniinnoo Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Geplaatst: 3 april 2010 Met wii fit plus eerst jij en dan je diertje
nniinnoo Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Geplaatst: 3 april 2010 Zeker,je kan alleen een dierenaccount aanmaken voor ene hond en een kat dus ik eh nu ineens 2 katten XD
Aanbevolen berichten