konjinenliefhebber Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Hallo iedereen, Ik zou graag willen weten wat voor inentingen er voor een konijn zijn en hoe duur die kosten.Zijn er ook inentingdagen??? Alvast bedankt!!!:he:
Dollie Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/10816-algemene-inentingen-topic.html Eventjes verder kijken dan je neus lang is, voor je een topic opent.. Hier is een algemeen topic over. Verder zul je toch echt je dierenarts even moeten bellen, ik heb geen flauw idee wat jouw dierenarts voor entingen vraagt en of hij entdagen heeft.
xLookalike Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 (aangepast) De meest voorkomende inentingen zijn, voor VHS en Myxomatose.De kosten verschillen DA en soms ook per konijn.De meeste dierenartsen hebben entdagen volgens mij. - zag de reactie van Dollie niet - 2 april 2010 aangepast door xLookalike
_Danielle Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Aangezien je het algemene inentingentopic al gevonden hebt, kan hier een slotje op.
Aanbevolen berichten