Teddybunny Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Sidney heeft hele bizarre diarree. Ik weet gewoon echt niet wat ik er aan doen moet en lauw water helpt niet. Haar hele buikje zit onder en ze lijkt er geen last van te hebben. Ik ben al gestopt met groenvoer geven maar dat helpt ook niet!Ik voel me er gewoon niet prettig om...
Sascha Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Even naar de dierenarts danmaar he.. Komt het zo plots die diarree?
Kobelli Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Hoi, Wat akelig! Ik denk dat je met gillende sirenes naar de DA moet als het zo erg is! Ik heb eens een konijn met diarree gehad en heb toen het groen weggehaald en hooithee gegeven (hooi laten trekken in kokend water en als het afgekoeld is geven) en dat vond hij toen heel lekker en de diarree ging binnen een paar uur weg. In jouw geval klinkt het wel alarmerend als het zo dun is dat alles onder zit: geen risico nemen en direct naar de DA!
Dollie Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Hup, naar de dierenarts.. Dit los je niet zo maar op met het stoppen van het geven van groenvoer..
Teddybunny Geplaatst: 2 april 2010 Auteur Geplaatst: 2 april 2010 we gaan vandaag nog naar de da en we hebben haar een klein beetje schoongemaakt en blijkbaar eet ze haar blindedarm keutels niet, we gaan haar ook even op ss zetten en misschien maken we nog hooithee.
nniinnoo Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 ben je al naar de DA geweest?of heb je al gebeld, de meeste DA's hebben ook ene noodnummer, die kan je altijd bellen
Jsmn Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Goed dat je naar de DA gaat. Een lichte diarree is soms wel op te lossen door alleen hooi te geven en verder niets, maar als je konijn echt erge diarree heeft en/of zich ook anders gedraagt moet je wel naar de dierenarts inderdaad, misschien is het een infectie.
Teddybunny Geplaatst: 2 april 2010 Auteur Geplaatst: 2 april 2010 cocDat denken wij ook...Wij gaan straks naar de da en dan kopen we ook coc middel
Teddybunny Geplaatst: 2 april 2010 Auteur Geplaatst: 2 april 2010 Het was gelukkig niet zo heel erg zei de DA! Haar darmpjes zijn gewoon erg gevoelig en ik moet haar gewoon nog even in de gaten houden.Ik ben echt blij dat het niet erg is. Ze is nu ook gewoon weer schoon.
Jsmn Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Ehm je koopt een coc middel maar je weet niet zeker of je nijn dat heeft? Je had ontlasting mee kunnen nemen en kunnen laten onderzoeken inderdaad.. Heeft je DA uitgesloten dan dat het geen coc is?
Teddybunny Geplaatst: 2 april 2010 Auteur Geplaatst: 2 april 2010 Ehm je koopt een coc middel maar je weet niet zeker of je nijn dat heeft? Je had ontlasting mee kunnen nemen en kunnen laten onderzoeken inderdaad.. Heeft je DA uitgesloten dan dat het geen coc is?Het kwan gewoon door ietsie teveel groente ...
Gast Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Maar in je begin post zeg je dat je al gestopt was met groente geven. Hoe lang was je daar al mee gestopt dan?
Teddybunny Geplaatst: 2 april 2010 Auteur Geplaatst: 2 april 2010 Maar in je begin post zeg je dat je al gestopt was met groente geven. Hoe lang was je daar al mee gestopt dan?paar dagen
nathalie b Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Maar dan had de diarree toch al over moeten zijn?
Teddybunny Geplaatst: 2 april 2010 Auteur Geplaatst: 2 april 2010 ik ga morgen even bij de haar kijken en als ze dan weer heeft dan ga ik er echt wat aan doen
bunny ranch chanty Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 (aangepast) ??? als je groen stopt is het binnen een dag over bij coc niet dan drogen ze heel snel uit.....naast dat het zeer besmettelijk is.Ergggg jammer dat je haar ontlasting niet even hebt laten nakijken onder de micro.Je was er immers toch.Je hebt nu het paas weekend.....met een konijn met coc een spoedje nu kost je heel veel geld naast dat je diertje simpel weg ziek is....En ook heel snel dood kan gaan. 2 april 2010 aangepast door bunny ranch chanty
Teddybunny Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Geplaatst: 3 april 2010 ik begin me nu gewoon zorgen te maken want mijn da zei iets heel anders....ik ga straks het middel geven dat tegen diarree werkt....
Dollie Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 ik ga morgen even bij de haar kijken en als ze dan weer heeft dan ga ik er echt wat aan doen Hoezo ga je er dan echt wat aan doen?? Waarom nu niet?
Teddybunny Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Geplaatst: 3 april 2010 we behandelen haar nu ze heeft nu hooithee en dat vind ze erg lekker
_Danielle Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Hooithee is geen behandeling en doet niets tegen diarree..Wat krijgt je konijntje nu? Heeft ze nog steeds diarree? Het is heel belangrijk dat je naar een konijnkundige dierenarts gaat hiermee..
heidi-77 Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Als ze nu nog diarree heeft moet je toch echt nog naar een kundige dierenarts!
Aanbevolen berichten