Gnarfje Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Oh Sef, wat lees ik nu toch. Heb dit gister niet eens meegekregen. Hoop dat de dierenarts hem gauw op laat knappen hoor. Hier gaan de duimen op volle sterkte. Hele dikke knuffel voor jou en Gertie.
raylaatje Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Hopelijk is Sraar snel weer beter, hier draaien de duimen ook !
Saf Geplaatst: 1 april 2010 Auteur Geplaatst: 1 april 2010 Net gebeld. Hij breekt de boel af daar. Hahaha dat is de Sraar die ik verwacht te zien als ik thuis kom: Druk, levendig en Alert. Hij is er doorheen! We mogen hem op komen halen. Iedereen heel erg bedankt voor de steun.
Dollie Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 *Haalt héél opgelucht adem* echt superfijn om dit te lezen Sef!!
Saf Geplaatst: 1 april 2010 Auteur Geplaatst: 1 april 2010 Ja he! Ben ook helemaal blij. Nu nog Gertie zien te bereiken dat ze heb op kan halen. Zo zie je maar weer als je konijn niet eet en niet in zijn normale doen is. Zo spoedig mogelijk naar de Dierenarts. Dus hopelijk nu geen "help mijn konijn eet niet en ik wil niet naar de dierarts" topics meer.
wupsie Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 pfieuw! ik durfde bijna niet te kijken sef!! wat kun je trots zijn he op zo'n monster wat de boel afbreekt haha. top kereltje!!!!
Gnarfje Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Oh heerlijk Sef. Dat wordt heerlijk knuffelen als je thuis komt denk ik :he:
haas&ko Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 YES!!!! Sraar komt naar huis!!!!! JOEHOEE!!!!!!!!!!! super!
lianne Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Ah super Sef! Goedzo Sraar, wees maar weer fijn baldadig!
Sherrifke Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Oh heerlijk Sef. Dat wordt heerlijk knuffelen als je thuis komt denk ik :he: Wat een goed nieuws!! :yipi: Go Sraar Go!
wupsie Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 tja knuffelen en een konijn wat de boel afbreekt...... klinkt gezellig!
Saf Geplaatst: 1 april 2010 Auteur Geplaatst: 1 april 2010 Geen geknuffel meer met Sraar denk ik. Dat laat hij niet meer toe vermoed ik zo. Maar wie weet was hij zo blij met mij nsteun gisteren dat hij knuffeliger is geworden. Haha denk het niet maar goed. Maar onze Sraar komt naar huis. Sraar blij, Bearke blij en wij blij.
Gast Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Super Sef! Sraar is een toppertje En zo zie je inderdaad maar weer, dat meteen ingrijpen, de beste manier om te handelen is!
bikkel Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 en wij ook blij!!! super dat hij weer naar huis mag... en idd iedere keer als er een "konijn eet niet" topic voorbij komt dit topic meteen linken!!
Laura1984 Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Wat fijn dat het weer beter gaat en dat hij naar huis mag!
Joseeke Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Hè, wat superfijn om te lezen! Ik heb ook vanmorgen nog aan je gedacht. Gelukkig heeft Sraar zijn streken weer terug, dat is een goed teken Heel goed van jou dat je gelijk actie ondernomen hebt & naar Beuningen met 'm bent gereden. Dankzij jou is hij er nog! Geef 'm maar een dikke knuffel van mij als hij thuis is
Aanbevolen berichten