Femke en Bruno Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Na een hele lange dag vol zenuwen, heb ik Broer weer lekker bij me thuis! Vanochtend heb ik hem gebracht voor zijn castratie en gelukkig is alles goed gegaan! Wat is het fijn om mijn ventje dan weer thuis te hebben! Hij zit lekker bij me in de kamer op een warm dekentje, hij is nog erg moe. Hopelijk knapt hij snel op en gaat hij ook wat eten en keutelen!
Mexflex Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Verzorg en verwen hem maar lekker dan komt het vast wel goed.
Femke en Bruno Geplaatst: 1 april 2010 Auteur Geplaatst: 1 april 2010 Met Broer gaat het vandaag al een heel stuk beter! Gisteren at hij al wat witlof en hooi en vandaag is hij lekker aan zijn biks begonnen. Drinken doet hij nog iets minder, maar hopelijk komt dat ook. Vanochtend lagen de eerste keuteltjes er ook weer! Nu had ik nog Carprofen en Metacloral en dit kon ik geven zei de DA. Maar eigenlijk merk ik niet dat hij nog pijn heeft, is het dan niet meer nodig dat ik Carprofen gebruik? Vanochtend heb ik hem wel nog wat Metacloral gegeven, maar er zijn nu dus keuteltjes, dus hoef ik dit dan ook niet meer te geven?Verder lijkt hij volop te genieten van alle aandacht die hij krijgt!
YvonneH Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Fijn dat het allemaal goed gaat. Ik zou niet ineens stoppen met de metacloral maar rustig afbouwen.Als je ineens stopt kan het zijn dat hij weer wat terugvalt.
Femke en Bruno Geplaatst: 1 april 2010 Auteur Geplaatst: 1 april 2010 Dankjewel voor je reactie! Ik heb Broer alleen pas 1 keer Metacloral gegeven, alleen pas vanochtend..Dus in principe zou ik dan niet hoeven af te bouwen toch? Hij heeft wel nog minder keutels dan normaal, dus misschien toch nog maar even iets proberen te geven vandaag. Hij vindt het alleen niet zo lekker;) Zijn zus is er juist dol op haha
YvonneH Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Ik zou het gewoon vandaag en morgen geven maar dan steeds iets minder.Hier vinden ze sommige dingen ook niet lekker nee
Aanbevolen berichten