Ga naar inhoud

Castratie Broer


Femke en Bruno

Aanbevolen berichten

Na een hele lange dag vol zenuwen, heb ik Broer weer lekker bij me thuis! Vanochtend heb ik hem gebracht voor zijn castratie en gelukkig is alles goed gegaan! Wat is het fijn om mijn ventje dan weer thuis te hebben!

Hij zit lekker bij me in de kamer op een warm dekentje, hij is nog erg moe. Hopelijk knapt hij snel op en gaat hij ook wat eten en keutelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Broer gaat het vandaag al een heel stuk beter!

Gisteren at hij al wat witlof en hooi en vandaag is hij lekker aan zijn biks begonnen. Drinken doet hij nog iets minder, maar hopelijk komt dat ook. Vanochtend lagen de eerste keuteltjes er ook weer!

Nu had ik nog Carprofen en Metacloral en dit kon ik geven zei de DA. Maar eigenlijk merk ik niet dat hij nog pijn heeft, is het dan niet meer nodig dat ik Carprofen gebruik?

Vanochtend heb ik hem wel nog wat Metacloral gegeven, maar er zijn nu dus keuteltjes, dus hoef ik dit dan ook niet meer te geven?

Verder lijkt hij volop te genieten van alle aandacht die hij krijgt! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor je reactie!

Ik heb Broer alleen pas 1 keer Metacloral gegeven, alleen pas vanochtend..Dus in principe zou ik dan niet hoeven af te bouwen toch? Hij heeft wel nog minder keutels dan normaal, dus misschien toch nog maar even iets proberen te geven vandaag. Hij vindt het alleen niet zo lekker;)

Zijn zus is er juist dol op haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .