Maiddy Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 Gisteren kwam ik thuis, en dan kijk ik altijd even naar de konijnen.Ik pakte bella op een zag aan de onderkant een beetje bloed.Toen ik goed keek zag ik ook pus zitten en wat bleek nou,ze was helemaal uitgescheurd bij haar anus en vulva.Normaal zit dat heel dicht bij elkaar, maar dat stukje vel wat daar zit was helemaal uitgescheurd. Waarschijnlijk was ze ergens achter blijven haken of gebeten door mijn andere konijn.De dierenarts had haar gisteren avond onder narcose gebracht en de boel weer aan elkaar gehecht.Vanmorgen kon ik haar weer ophalen met een dosis pijnstillers en ontstekingsremmers.Gelukkig hoop ik dat alles weer goed komt.Want ik dacht gisteren bij de dierenarts dat ik ook mijn 2e konijn zou verliezen omdat ik 2 weken geleden Sarah (7jaar oud) heb laten in slapen vanwege een tumor in de darmen.Met bella gaat alles goed.Alleen slaapt ze heel veel nu, zou dat door de narcose komen?En heeft iemand dit wel is eerder meegemaakt?Gelukkig is haar ontlasting goed.greetz.
bunny ranch chanty Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 Ze kan zeker beschadigd zijn door een ander konijn......dat ook maar eff uitzoeken dan.Als een voedster op een ander gaat rijden kan het zo gebeurt zijn idem een ram die op een voedster rijd aan de verkeerde kant kan de pissang zijn.sterkte
The Email Female Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 Oei! Wat is dat schrikken zeg!Heel veel beterschap... Hebben je konijnen al eerder gevochten? Is je andere konijn een voedster?
Aanbevolen berichten