Hilke Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 Hai, Ik vraag dit even voor iemand anders, diegene zoekt een goeie dierenarts in Apeldoorn. Zag er geen staan in de lijst dus iemand bekend met een goeie dierenarts? Groetjes
Harriet Geplaatst: 30 maart 2010 Geplaatst: 30 maart 2010 Hoi Hilke, In Deventer zit wel een KK dierenarts.
Hilke Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Geplaatst: 30 maart 2010 Ja, ik zag het! Maar het is wel handig om voor een spoedgeval toch een fijne dierenarts dichtbij te hebben!
JoBoris76 Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Ik hoor goede verhalen over Dierenkliniek Mheenpark. Ik ben er zelf nog niet geweest maar ik zit hier toch aan te denken als ik een dierenarts nodig ben. Ik ben nu 2x met Binky in Ermelo geweest waar ik ook goed geholpen ben. Met die uit Deventer heb ik geen goede ervaring dus daar zien ze mij nooit weer.
synthia Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 hallo, Zelf zit ik wel bij de DA in Deventer... DA Herman AA..... Ben er geweest voor de castratie van mijn ram, verder kan ik dus nog niet veel vertellen over ervaringen. Maar de castratie is allemaal goed verlopen.
JoBoris76 Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 hallo, Zelf zit ik wel bij de DA in Deventer... DA Herman AA..... Ben er geweest voor de castratie van mijn ram, verder kan ik dus nog niet veel vertellen over ervaringen. Maar de castratie is allemaal goed verlopen. Ik bedoel Dierenkliniek Deventer maar dierenarts AA stond ook op de lijst van konijnkundige dierenartsen maar die is er een tijdje geleden van afgehaald en dat zal niet voor niets zijn neem ik aan.
synthia Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Waar kan ik de lijst vinden dan, want ik heb op www.dierenartsonline.nl gekeken en daar stond die namelijk nogsteeds bij.dierenkliniek Deventer ben ik 1 keer geweest ivm met schurft bij de voedster en olifantentanden, alleen ze zijn zo ontzettend duur vind ik. (natuurlijk gaat de juiste zorg voorop)
Dollie Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/19037-lijst-konijnkundige-dierenartsen-vernieuwd.html
synthia Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 (aangepast) Dank je, ga gelijk ff rondkijken Edit: Er staat niks meer van deventer erbij.... Jammers... 1 april 2010 aangepast door synthia
JoBoris76 Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Dank je, ga gelijk ff rondkijken Edit: Er staat niks meer van deventer erbij.... Jammers... Ik kijk ook altijd op de lijst van KKDA van konijnen.nl Daar stond Aa wel tussen maar opeens niet meer dus dat zegt voor mij al genoeg.
Aanbevolen berichten