kaatje-kim Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Ik had gehoopt dat het beter ging met hem. uhm... even denken.Rozijntjes?? Die vond hij hier altijd super lekker, misschien dat hij die wel wil?Peterselie kun je ook geven, werkt eetlust opwekkend.Alleen moet ie het dan wel willen eten natuurlijk...Zorgen voor voldoende beweging... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2010 tja en krijg max maar eens in beweging kan hem iedere keer op schoot zetten:p dan springt hij er wel van af maar das ook weer stress en dat vind ik zielig ga de rozijntjes en peterselie nog eens poberen, maar de wortel wilde hij ook niet en daar vloog hij zondag en gister nog wel op af.maar wat zou jij zeggen van een extra dosis ciseral? hij krijgt nu 2 keer per dag 0.5ml per kg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Ik weet niet hoeveel ze mogen hebben. Ik zou het als ik jou was aan de dierenarts vragen. Ik durf er niks over te zeggen.Jeetje, ik baal er wel van dat hij zo ziek is. Ik hoop echt dat hij snel opknapt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2010 ja ik ook. vindt hem na 2 dagen al veel te lief om hem weer kwijt te raken! maar max is een stoere jongen dus hij gaat het gewoon redden de ciseral mag 2 tot 4 keer daag 0.25 tot 0.5 ml per kg hebben Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Oke, dan kun je dus vaker geven. Ik hoop dat hij weer goed gaat eten hoor. Arme schat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2010 de rozijntjes en de peterselie gingen er in. ga hem nu nog wat peterselie geven en heb ook nog gedogde peterselie stelen dus misschien wil hij die ook wel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Echt?? at hij dat wel? Wouw super!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2010 (aangepast) hij wil weer niks meer..... maar hij knarste net ook weer wanneer belt die dierenarts nou terug!! het lijkt we dus op dat hij echt pijn aanvallen heeft ofzo. net pakte hij wel de peterselie aan en zocht of ik nog meer rozijntjes had. ga ik net weer naar boven wil hij weer niks! 30 maart 2010 aangepast door wupsie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EliseD Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 He meid toch, het wil nog niet echt he.. Wat een ellende, ik had vanmiddag hetzelfde met Kill Bill. Ik duim voor Max! En beterschap voor jezelf he!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2010 ik dm ook voor kill bill hoor! en als max nou gewoon gaat eten dan gaat het met mij ook een stuk beter:p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EliseD Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Ja, dat herken ik! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2010 heb dosering metacam gevonden! http://www.knagers.net/k-medicatie.htm nou heeft hij om 7uur vanmorgen carprofen gehad. kan ik dat nu al geven dan? als dat ook maar de helft blijft werken is het allang uitgewerkt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Je mocht het toch 2 -4 x per dag geven? Dan mag je het weer geven hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2010 ja dat was ciseral. dat heb ik hem net weer gegevn en dan iets minder. dan doet het hem misschien ook wat minder pijn. vindt pijnstilling toch minder prettig om zelf wat mee te doen. (ook omdat het verschilende middelen zijn) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Voor de pijnstilling zou je de dierenarts even moeten spreken (als hij terug belt). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Ik zou hem nu wel pijnstilling geven. Hij lijkt het echt nodig te hebben. Maar misschien is het inderdaad verstandiger op de DA te wchten. Misschien dat je hem buiten kunt laten lopen? Het weer is niet fantastisch (hier tenminste) maar Indy vond in de tuin lopen altijd wel zo leuk, dat hij, ookal was ie beroerd, toch wel ging lopen. Beweging is goed nu. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2010 ja idd als hij terug belt.... duurt wel lang. en zo begint het spreekuur dus dan wordt het pas na 8 uur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Misschien zelf nog een keer proberen te bellen, het lijkt me namelijk niet dat hij nu nog aan het opereren is Wat Iris inderdaad zegt, misschien proberen om hem in de tuin te laten lopen (eventjes dan, want ziek konijn kan zichzelf niet warm houden). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EliseD Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Gewoon lekker brutaal zelf bellen hoor.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Ja, wou net zeggen, volgens mij duurt het een paar seconden om je te bedenken of een konijn nu al weer een dosis metacam mag (als dierenarts) dat kan die vent wel even wachten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Vanmorgen had ie om 7 uur pijnstilling gehad? We zijn nu 12 uur verder, lijkt me dat ie het dan wel weer mag hebben. Maar of ie het een 3e keer op een dag mag hebben weet ik niet. Daarvoor zou je dan nog even kunnen bellen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2010 het regent hier ook dus lijkt me niet verstandig. ook de tegels zijn erg nat. ben dus bang dat hij te koud wordt. ga zo ff een wilgentak halen, misschien vindt hij dat ook erg lekker inmiddels is het 7 uur en mag hij de volgende dosis pijnstilling. geef hem nu maar metacam. dat werkt langer en misschien werkt dit beter voor hem Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Ik hoop het (dat hij de wilgentak lekker vind en dat de metacam langer werkt). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2010 de metacam ruikt wel lekker vindt hem echt zo zielig! hij is steeds in de dekentjes aan het graven en wil op het kale laminaat liggen. arm mannetje! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Hier in het hok ging hij ook altijd op de kale plaat liggen. Dan gooide hij de bodembedekking aan de kant en ging ie op de kale plaat liggen.... Gek beestje eigenlijk hè. Maar wel een lieverd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten