wupsie Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Flexicam is nog goedkoper dan metacam. Hebben ze alleen niet overal.Die heb ik daar ook niet gezien nog. Maar als het maar helpt! Vind het zo zielig alsie pijn heeft. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Ja is ook zielig als ze pijn hebben. Zo'n 30 ml flesje gaat er snel doorheen. 7 ml per dag kun je 4 dagen mee doen... Wij hadden grote en kleine flesjes van de flexicam op de praktijk waar ik stage heb gelopen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nathalie b Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Natplassen kan ook van de pijn zijn..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2010 ja hij zat ook in het hooi, misschien dat dat niet heldmaal plat lag waardoor het richting poot is gelopen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EliseD Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 He jeetje, Max eet je witlof eens op! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2010 dat zei ik ook al maar hij luistert niet hoop datie het inmiddels op heeft. Ben wel 1met mn nijnen ben zelf inmiddels ook beroerd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Beterschap voor Max! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Ohw ik had gehoopt te lezen dat Max inmiddels weer helemaal zichzelf en happy was, maar nog niet dus.. Waarschijnlijk heb je inderdaad priperan gehad, tenminste, Joy kreeg dat wel altijd, daar. Dacht ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2010 nou gister avond was hij dat ook maar nu dus niet meer. ben net thuis. er lagen wel keutels aan zijn kant van het hekje dus zijn darmen liggen niet helemaal stil nu. ook het blaadje witlof was op, maar het etensbakje lag op de kop met alle biks er nog in. Dit nog een keer voor zn neus gehouden maarhij begint gelijk te slaan op het bakje metzijn voorpoten en met zn kop te duwen. daarna liet hij weer een mooie harde knars horen.... gelijk de DA maar weer gebeld dus. om 10 voor 2 moet ik weer langs komen en wordt hij nog een keer bekeken. waarom zijn de darmen weer stil gaan liggen en heeft hij toch weer pijn nadat hij gister weer zo vrolijk en blij was! het was toen echt een heel ander beestje! zou er dan toch een nadere oorzaak zijn dan alleen stress? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Sterkte bij de DA straks. Die arme Max toch. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Succes straks.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 En hoe is het gegaan bij de dierenarts? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2010 max heeft weer een injectie gehad met primperid en ik heb nog 3 spuitjes meegekregen voor vanavond en morgen. Daarnaast heb ik metacam kat meegekregen. maar ik ben vergeten hoe vaak ik het moest geven. ik kon ook nog de carprofen eerdt geven maar daar reageert hij neit echt op. zou ik dit eventueel een keer extra kunnen geven? inmiddels eet hij nog steeds niet en knarst hij nog steeds dus hij heeft echt pijn :(verder meot ik doorgaan met de ciseral Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Staat er niet op hoe vaak je het moet geven? anders de DA even bellen. De duimen maken hier overuren voor Max hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2010 de beschrijving is voor kat. ik dacht dat hij had gezegd 2 keer mar in de bijsluiter staat 1 keer en dat overdosering snel gaat. heb net zn buikje gemasseerd. hoe vaak en hoe lang moet ik dat doen wil het nut hebben? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Volgens mij werkt de stofwisseling (??) van een konijn sneller waardoor hij sneller weer pijnstillers nodig heeft. Elk uur een poosje masseren.. Als ze vrij snel gaan keutelen of eten na de massage weet je of het werkt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Stofwisseling is bij een konijn natuurlijk sneller dan bij een kat, volgens mij is het ook 2x, maar je kan bij twijfel beter de DA bellen. Masseren probeerde ik hier zoveel mogelijk, maar hoe lang en hoe vaak het precies moet weet ik eigenlijk ook niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 oh Iris was mij voor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2010 dankje. hij lijkt het niet echt leuk te vinden om op zn rug op de toren te liggen (heb geen stoel om op te zitten dus dan maar zo ) maar hij protesteert niet. toen ik vordat we naar de DA gingen even zijn buikje voelde ging hij daarna wel weer een beetje eten. bah waarom werkt het nou toch niet zo goed als gister? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Ik neem de konijnen gewoon op schoot en dan niet op de rug. Gewoon met het kontje naar me toe, misschien dat dit bij Max ook wat makkelijker gaat op die manier. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2010 ik heb dus geen stoel om op te gaan zitten:p op de slaapkamer staat wel een stoel maar met al die losse haren heb ik hem liever niet op mijn slaapkamer (HATSJOE! ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Ik doe dat ook niet op de stoel, maar gewoon op de grond in kleermakers zit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2010 okee dat zou ik kunnen proberen maar ben bang dat hij er vandoor gaat:p ga het gelijk uitproberen. neem ik ook gelijk een stukje worte voor hem mee (misschien frank ook maar vragen wat olvarit mee te nemen?) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Altijd handig om in huis te hebben natuurlijk. Succes met proberen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2010 okee het werkt dus niet:p hij gaat er hard vandoor:p ook de wortel wil hij niet. heb ne weer wat ananas met een spuitje gegeven maar ook de keutels lijken op op de kleedjes lijkt niks bijgekomen en in de bak met hooi is het lastig te zien. misschien een kleine dosis ciseral extra? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten