Dollie Geplaatst: 10 april 2010 Delen Geplaatst: 10 april 2010 Volgens mij gaat dit de goede kant op! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 10 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2010 nou... mni doet erg dominant. max zit te eten en zij komt er aan en trekt het hooi naar zich toe om te eten. Dit was boven niet zo. zit nu te twijfelen wat ik vanacht doe..... laat ik ze in het hok of doe ik ze voor vanacht in de ren en morgen weer in het hok. of toch nog even wachten en het hok morgen nogmaals helemaal goed schoonmaken. Heb het idee dat mini het hok toch nog als haar terrein ziet.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 10 april 2010 Delen Geplaatst: 10 april 2010 Ja als ze dat in het hok wel doet maar boven niet dan is dat het misschien wel.. Ik zou ze voor de zekerheid weer boven zetten denk ik, het gaat net zo goed.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 10 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2010 ja daarom. zet het ho morgen maar eens buiten en dan een fles allesreiniger en de tuinslang (of emmer als we geen koppelstuk blijken te hebbe ) er tegen aan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 10 april 2010 Delen Geplaatst: 10 april 2010 *geeft wups weer twee vergeten lettertjes* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 10 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2010 dank je lou! *plaatst de lettertjes weer bij* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2010 :bounce:max eet met de brokjes mee!!!!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 11 april 2010 Delen Geplaatst: 11 april 2010 JEEEEEEEEJ! Go Max! :yipi: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 april 2010 Delen Geplaatst: 11 april 2010 :yipi: Goed zo Max Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blacky Geplaatst: 11 april 2010 Delen Geplaatst: 11 april 2010 Joepie Max!!!Ga zo door. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 11 april 2010 Delen Geplaatst: 11 april 2010 Jeeej super om te horen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten