Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier al een aantal keren gelezen dat je een kruik in het hok moet leggen nadat hij gecastreerd is.

Mijn konijntje word donderdag gecastreerd en ik heb al een kruik met zo,n stoffen hoesje voor hem klaar liggen.

Maar mijn vraag is dus waarvoor is dat eigenlijk? En hoe warm moet het water ongeveer zijn?

Alvast bedankt!:yes:

Geplaatst:

Door de narcose kunnen ze hun temperatuur niet altijd even goed regelen.. Als je een kruikje in het hok ligt, kan je rammetje daar eventueel tegen aan liggen als hij het koud heeft.

Je moet 'm wel zo neer leggen dat hij kan kiezen, wel of geen kruik. Hij moet het ook niet té warm krijgen natuurlijk.

Succes donderdag! :)

Geplaatst:

Mijn ram vond het erg lekker dat hij tegen een kruik aan kon liggen, hij wissende veel af met liggen. Dan met kruik en dan lag die weer ruim naast de kruik

Geplaatst:

Raar dat mijn dierenarts dit niet heeft verteld! Frits is afgelopen vrijdag ook geholpen! Ik lees dit net, heb nu toch maar een warme fleece deken in hokje gelegd, lagen wel al handdoeken in.. Frits is alleen plaatselijk verdoofd, misschien scheelt dat?!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .