Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

jee wat een ellende af en toe toch hier met de nijntjes.. ik had het idee al dat kiko toch een verkoudheidje of iets dergelijks had. in eerste instantie had de DA zoiets van kijk het nog maar even aan. weekendje weg geweesd en toen ik weer terug kwam (pap had de nijntjes verzorgd) klonk kiko net als mij met een astma aanval, had potter plakkerige voorpootjes en de oogjes lopen en hele plekken bij de oogjes. schoonmaken en maar weer na de DA en jawel hoor nu toch aan de Baytrill, DA zei wel dat hij goede hoop had dat het over zou gaan omdat ik er zo vroeg bij was met de 2 maar toch.

na de eerste dag maakt kiko al niet meer zo een rare geluidjes de hele tijd, alleen maar als ik haar oppak om weer eens baytril na binnen te duwen. potter is heel erg rustig wel, maar goed met hem is het ook altijd een heel gevecht om de baytril na binnen te krijgen. met 2 man hebben we al bijna 5 minuten nodig want meneer wilt het dus echt niet. maar wat met de pootjes en oogjes van pottertje? kan ik die niet gewoon ergens mee schoonmaken want zolang meneer plakpootjes heeft en zich poetst gaan de oogjes tuurlijk ook weer pijn doen.. iemand enig idee?

hopen dus maar dat het over gaat ik moet nog 6 daagjes baytrill voeren aan beide en als het dan niet beter is of in mijn visie niet over direct terug na de DA. denk dat ik erna zowiezo even ga al zou ik zelf het idee hebben dat het beter gaat.. vrouwtje heeft toch meer rust als alles even goed nagecheckt is en ze weer gezond verklaard zijn. dan kan ik weer de ellende met de inenting aan waar kiko dus blijkbaar voor een deel allergisch voor is.. de reactie van een half jaar geleden is nog niet eens weg... zucht.. maar ach als ze dan lekker samen tegen je aan liggen loont al dat werk en die zorgjes zich toch wel weer..

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .