Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn mannen zijn afgelopen dinsdag gecastreerd en sindsdien liggen ze op handdoeken. Het is inmiddels zaterdag en ik voeg me af of ik de handdoeken alweer kon verruilen voor stro

Geplaatst:

Ik heb het bij de castratie van mijn konijn een week gedaan, maar als de wond er verder goed uitziet kan het denk ik geen kwaad om het vandaag of morgen al te doen. Ik zal even nog een reactie van anderen afwachten..

Geplaatst:

Keutelen doen ze vanaf donderdag al goed. Ze zijn eigenlijk alleen de eerste twee dagen een beetje van slag geweest. Ze waren niet meer zo geobsedeerd door eten, maar nu komen ze weer aanhuppelen als ik met het voerbakje rammel (ideaal, hoef ik ze niet meer te vangen!). Ik schrok wel toen Napoleon woensdag ineens op Lodewijk ging rijden, maar ook dat heb ik sinds donderdagavond niet meer gezien. Alles gaat eigenlijk goed! :D

Maar bedankt voor de reacties. A.s. dinsdag ga ik op vakantie en gaan ze een weekje bij m'n moeder logeren, dus kan ik bij haar de kooi met stro gaan vullen.

Geplaatst:

Ik heb de mijne na 2 dagen al zaagsel gegeven, die kon helemaal niks met een doek in zijn kooi. Vondt hij echt niet fijn hij heeft er ook maar 1 dag last van gehad at direct normaal plaste en keutelde normaal. Sprong zelfs alweer boven op de kooi.

Geplaatst:

Die van mij heeft 3 dagen op de handdoek en toen had die zelf al de handdoek aan de kant gehaald. Er ligt nu standaard een handdoek in zijn kooi, maar die sloopt ie of gaat er mee krabben en een heuvel van maken

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .