Napolo Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 Mijn mannen zijn afgelopen dinsdag gecastreerd en sindsdien liggen ze op handdoeken. Het is inmiddels zaterdag en ik voeg me af of ik de handdoeken alweer kon verruilen voor stro
Jsmn Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 Ik heb het bij de castratie van mijn konijn een week gedaan, maar als de wond er verder goed uitziet kan het denk ik geen kwaad om het vandaag of morgen al te doen. Ik zal even nog een reactie van anderen afwachten..
Johanna9 Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 volensmij moest je daar wel een week mee wachten zodat de wond goed kan helen...
patriciapatty Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 dik een week mee wachten, wat hier al wordt gezegt.. het stro kan de wond openhalen
patriciapatty Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 btw ik zou ook wachten totdat ze er zeker van bent dat ze goed keutelen.. op de handdoek kun je dit goed zoen.
Napolo Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Geplaatst: 27 maart 2010 Keutelen doen ze vanaf donderdag al goed. Ze zijn eigenlijk alleen de eerste twee dagen een beetje van slag geweest. Ze waren niet meer zo geobsedeerd door eten, maar nu komen ze weer aanhuppelen als ik met het voerbakje rammel (ideaal, hoef ik ze niet meer te vangen!). Ik schrok wel toen Napoleon woensdag ineens op Lodewijk ging rijden, maar ook dat heb ik sinds donderdagavond niet meer gezien. Alles gaat eigenlijk goed! Maar bedankt voor de reacties. A.s. dinsdag ga ik op vakantie en gaan ze een weekje bij m'n moeder logeren, dus kan ik bij haar de kooi met stro gaan vullen.
Wortel76 Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 Waarom vul je de eerste keer niet met hooi? dat is veel zachter.
xxxsandra1980xxx Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 Die van mij ligt nog steeds op zijn handdoek. Is zindelijk en het ligt lekker zacht dacht ik zo. Hij knaagt er niet aan. Laat hem lekker liggen.
hyperpancake Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 Ik heb de mijne na 2 dagen al zaagsel gegeven, die kon helemaal niks met een doek in zijn kooi. Vondt hij echt niet fijn hij heeft er ook maar 1 dag last van gehad at direct normaal plaste en keutelde normaal. Sprong zelfs alweer boven op de kooi.
synthia Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 Die van mij heeft 3 dagen op de handdoek en toen had die zelf al de handdoek aan de kant gehaald. Er ligt nu standaard een handdoek in zijn kooi, maar die sloopt ie of gaat er mee krabben en een heuvel van maken
Aanbevolen berichten