Jsmn Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 Mijn gibson was wat afwezig vandaag.. Buikje voelt zacht, voor de rest geen rare symptomen.. alleen veel slapen en soms 'rillen'. Nu stonk het net gigantisch in het hok en hij heeft wat diarree ineens. Wat te doen nu? kan het door de andijvie komen??
Jsmn Geplaatst: 26 maart 2010 Auteur Geplaatst: 26 maart 2010 DA gebeld.. als hij stil is en niet meer wilt eten en drinken moet ik langskomen, verder op water en hooi zetten en even geen biks. Net een wat overdreven lading hooi in het hok gegooid Ben nogal snel paniekerig he, en hij eet wel hooi.. dus dat wordt even aanzien dan.Poeh, als er ook eens iets is met de nijnen is jasmijn ook meteen in hoogste paniek:mdr:
George & Izzy Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 Goed dat je de Da even hebt gebeld. Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Ik ben net zo'n stress kip. Het liefst ren je gelijk met je beestje naar de DA en laat je hem van top tot teen na kijken. Zelf was ik al gestresst toen mijn konijn gecastreerd werd. Hoop dat het snel beter zal gaan en dat je toch nog een beetje rustig zal slapen vannacht! Sterkte!
Aanbevolen berichten