Stéphanie87 Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 Lucky is gisteren gecastreerd. Hij heeft weer gegeten en gedronken. Hij poept goed. Hij heeft nog niet zijn volledige hoeveelheid voer op, maar eet telkens een beetje. Hij heeft 100 gram van de 150 gram voer op (hij is een Franse Hangoor). hij heeft een boterham op en wat hooi. Nu is hij aan zijn groente bezig.Ik heb alleen het idee dat hij een beetje somber is omdat hij niet in zijn eigen hok zit. Hij zit in een ruimte zonder verwarming, want in de huiskamer kreeg hij het veel te warm. Kan hij vandaag al weer naar buiten? Ik denk dat hij heel graag weer in zijn eigen hok wil.
Dollie Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 Ligt er aan.. Als hij op stro zit ofzo zou ik hem toch nog heel even binnen houden.. Ivm de wond.. Ik heb Fred 's avonds na de castratie op mijn kamer gehouden (ook onverwarmd) de dag en nacht daarna in de garage (ook zonder stro) en de dag daarna in z'n eigen hok (met stro) maar dan zonder de beneden verdieping, die heb ik pas een dag of twee dagen daarna terug gedaan.
Stéphanie87 Geplaatst: 24 maart 2010 Auteur Geplaatst: 24 maart 2010 Nee hij gaat niet op stro. Hij krijgt handdoeken. Ik dacht misschien kan ik hem zo naar buiten doen, het wordt toch warm, en dan vanavond kijken of ik hem nog een nachtje naar binnen haal of niet.
Dollie Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 Als ie gewoon op handdoeken zit zou ik 'm naar buiten doen.
Stéphanie87 Geplaatst: 24 maart 2010 Auteur Geplaatst: 24 maart 2010 Hij zit buiten. Hij begon gelijk te rennen. Liep naar z'n poepbak en ging eerst plassen (dat hij na de narcose nog niet gedaan). Nu loopt hij een beetje rond te rennen en te ruiken aan zijn speelgoed. Ik heb het namelijk ontsmet met dettol. Hij ziet er nu al een stuk beter uit dan binnen. Ik ga zo werken en dan vanmiddag maar ff kijken of hij alle restjes eten ook heeft opgegeten.
bunny ranch chanty Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 Ja ook mijn ervaring is met de Fransen mannen dat ze erggg zindelijk kunnen zijn en waarschijnlijk moest ie heel nodig......Lekker buiten op de handoeken dan.
Stéphanie87 Geplaatst: 24 maart 2010 Auteur Geplaatst: 24 maart 2010 Hij had ook al weer aardig wat gedronken, dus hij moest ook een keer gaan plassen. Wel apart dat hij het dan toch ophoudt, want zijn poepbak was wel meegegaan naar binnen, maar hij had er alleen op gepoept.
EliseD Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 Fijn dat het buiten meteen goed ging, ik denk dat hij zijn plekje misten. Hij is wel erg zindelijk!!
Aanbevolen berichten