Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb mijn konijnen pas een week uit het asiel en verdacht ze al vrij vroeg van oormijt. Ze schudden en krabben niet de hele dag door en eten en drinken nog goed, niks aan de hand werd mij verteld.

Maar mijn slechte voor gevoel is toch waar ben ik bang ;( Ik heb sinds vandaag nog een rood puntje gevonden in het oor van de voedster, aan de binnenkant nog wel waar ze niet kan krabben. Ook nu eten en drinken ze nog goed. Wel vind ik de voedster wat onrustig, ze probeert op het rammetje te rijden voor het eerst... ook ligt ze ietswat vaak te relaxen.

Kan het zijn dat het mannetje het ook krijgt en ook behandeld moet worden? Ik ben astmatisch en hou mijn kamer meerdere malen zo schoon mogelijk :( Kan het gewoon pech zijn of later weer terug komen?

Geplaatst:

Absoluut!

Gauw behandelen met Stronghold! Als je de behandeling daarna nog eens herhaald (na 15 dagen geloof ik?) zou het helemaal weg moeten zijn en kan het niet zomaar terugkomen.

Succes

Geplaatst:

Nou, alles is goed gekomen =) De arts zei dat er (nog) geen oormijt te zien was. De rode plekjes was puur het krabben waar ze zelf bij kon. Wel hebben we stronghold preparaatjes achter in de nek gedaan voor als ze eventueel ergens anders jeuk van hebben, of toch van oormijt.

Ff in de gaten houden dus als de zaak verbeterd.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .