L.konijn Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Wat fijn dat het bij allebei goed gegaan is
Phalange Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Geplaatst: 23 maart 2010 Oh wat fijn! dat het bij jou ook is goed gegaan. Ik heb Boomer een uurtje geleden opgehaald. Zat al te drinken toen ik binnenkwam. Dat was echt al een geruststelling. en nu hij weer in z'n hokje zit gelijk als een uitgehongerd konijn aan de witlof en de hooi. Kan het niet beter hebben denk ik zo! :mdr:Oh hij is zo lief. Ligt nu lekker languit tegen z'n knuffel uit te rusten.
Napolo Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Aaah fijn zeg, dat 'ie zich meteen weer zo als van ouds gedraagt Napoleon en Lodewijk zijn ook weer thuis. Lodewijk gedraagt zich als van ouds, heeft net z'n stronkje broccoli op en is nu weer zoals gewoonlijk z'n houten blokhut aan het slopen . Napoleon is nog een beetje duf en eet ook nog niet. Heb een oud hoofdkussen in een kussensloop en handdoek gewikkeld en in de kooi gelegd. Daar ligt 'ie lekker op te slapen. Ik zal ze goed in de gaten houden.
Phalange Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Geplaatst: 23 maart 2010 Heb je ook een kruikje voor Napoleon? Dat hij niet te veel afkoelt? Boomer gaat hier nog steeds prima. Hij is alleen zijn hele achterhand aan het likken en ik ben bang dat ie iets kapot maakt. Volgens de dierenarts kon het geen kwaad. Maar ja ik ben de overbezorgde baas.
Napolo Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 Ja, heb ik. Heeft 'ie lekker tegen aan liggen slapen. Had m'n wekker extra vroeg gezet vanmorgen en hij wilde nog geen bix en hooi eten. Ik heb hem wat broccoli gegeven en wat appelschillen (I know, niet het gezondste, maar ik weet dat hij het heerlijk vindt, dus ideaal om het eten te stimuleren). Die trok hij gelukkig uit m'n hand en daarna ging hij tot mijn grote opluchting verder aan z'n hooi. Hij eet nog niet veel, maar hij eet En ik betrapte hem net zowaar op spelen!Lodewijk lijkt helemaal de oude, hij was gisteren wat agressiever en heeft me zelfs gebeten. Maar vandaag is hij weer zoals ik hem ken (behalve dan dat hij niet meer op Napoleon duikt, maar dat is alleen maar voordelig)En dat overbezorgde.. dat is niets mis mee, hoor! Ik denk dat ik nog nooit zo heb zitten zenuwen als gisteren, vooral toen hij niet wilde eten. Hoewel ik wist dat ze nog even in "shock" konden zijn. Beter overbezorgd, dan helemaal niet bezorgd
Phalange Geplaatst: 24 maart 2010 Auteur Geplaatst: 24 maart 2010 Gelukkig dat hij in ieder geval al iets eet! Hopen dat er vandaag wat meer bij komt!
Aanbevolen berichten