Phalange Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Ow, wat vind ik het spannend! Vanochtend om negen uur moest ik Boomer achterlaten bij de dierenarts. Hij was al helemaal gestresst van de rit erheen en ik wist wat m nog meer te wachten stond pff. Ik moet om twaalf uur bellen, dan hoor ik of alles goed is verlopen en wanneer ik m weer mag ophalen. Zit hier echt de secondes weg te kijken.
Gast Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Succes met het wachten. Is inderdaad erg zenuwslopend
Mexflex Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Inderdaad succes met wachten, maar het komt vast goed allemaal.Heb je thuis het hok al voorbereid voor als hij straks weer thuis is?Dus geen stro in het hok e.d, maar handdoeken?
Phalange Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Geplaatst: 23 maart 2010 Ja het hok staat al helemaal klaar. De handdoeken ligt erin, z'n knuffel. Heb al een aantal bakjes klaar gezet voor bixjes, hooi, ander hooi, water en misschien hooithee. Hij wordt volgens mij lekker verwend. Ben toch nog bang dat ik iets verkeerd doe.
Gast Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Klinkt prima hoor. Heb je ook lekkere groente voor hem in huis, om hem te stimuleren weer te gaan eten?
Phalange Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Geplaatst: 23 maart 2010 Ja, ik heb ook nog wat witlof in huis. Verder nog een klein stukje andijvie maar daar is hij nog niet echt aan gewend. Dus lijkt me niet heel slim om dat te geven.
Phalange Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Geplaatst: 23 maart 2010 Wat fijn om wat bevestiging te krijgen. ^^Ik was net de hokken schoon aan het maken van Boomer en van Bumper. Nu zit Bumper van haar houtkorrels te eten ipv. bixjes. Dat heeft ze nog nooit gedaan. Wat moet ik met haar nou doen?
Gast Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Niet teveel druk om maken, dat doen ze hier soms ook hoor. zolang ze niet hele grote hoeveelheden eet kan dat volgens mij niet zo heel veel kwaad.
Phalange Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Geplaatst: 23 maart 2010 Oh gelukkig We gaan maar door met wachten. Nog 40 minuten.
Gast Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Ik wacht met je mee hoor. Wel meteen laten weten he?
Phalange Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Geplaatst: 23 maart 2010 Ja, zal ik zeker doen. Ik lees hier ook vaak in spanning mee hoe andere castraties gaan. Weet hoe het is
Femke en Bruno Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Spannend zeg! maar komt vast goed!Dat wachten lijkt me inderdaad ook het moeilijkste..Mijn Broer moet er binnenkort ook aan geloven!Succes met wachten en laat even horen hoet het is gegaan
Gast Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Ja het is 12 uur, mag je eindelijk bellen.Nou oke, 2 voor twaalf dan.
Phalange Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Geplaatst: 23 maart 2010 ghehe ik moest van mezelf wachten tot 1 over twaalf. Alles is goed gegaan gelukkig maar en tussen 3 en 4 kan ik m ophalen. Ik sta er gewoon om 3 uur daar.
Gast Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Fijn om te horen. en inderdaad herkenbaar. ik heb toen ook 1 minuut langer gewacht en stond ook precies op tijd op de stoep. Ik vind het maar niks als mijn beestjes niet thuis zijn.
Phalange Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Geplaatst: 23 maart 2010 Heb net mijn moeder opgebeld omdat ik de auto wil lenen. maar helaas ze heeft m nodig tot half 4 maar dan kunnen we gelijk hem ophalen. Ben zo benieuwd hoe z'n hoofdje eruit ziet. Of hij nog last heeft van de narcose of pijn. :(
Gast Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 De meeste rammen zijn eigenlijk heel gauw de oude hoor. Alex heeft de DA zelfs gebeten toen die even bij hem kwam kijken hoe het ging. Hij vond het niet leuk in zo'n klein hokje. Ik heb verder eigenlijk thuis ook helemaal niks meer aan hem gemerkt.
Phalange Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Geplaatst: 23 maart 2010 hihi, die komt lekker voor zich op. Snap ik ook wel. Een hele operatie met pijn en daarna nog in een klein hokje. Morgen mag ik met Bumper naar de dierenarts voor de inentingen, ik mag als ik dat wil en nodig vind ook met Boomer langs om te kijken of alles nog goed gaat. Dus dat is ook wel een geruststelling.
Gast Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Dat is inderdaad wel prettig, hoewel je natuurlijk altijd de DA kan bellen als je ongerust bent.
Napolo Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Ik moet nog 25 minuten wachten tot ik kan bellen.Heb m'n konijntjes nu 4 maanden (ook m'n eerste konijnen) en zit helemaal te stressen. Toen ik het er vanmorgen bij het brengen bij de dierenarts zo moeilijk mee had, besefte ik pas echt hoe gek ik eigenlijk op die kleine monsters ben Maar fijn dat het zo goed gegaan is!
xxxsandra1980xxx Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Mijn Snuffel is donderdag geholpen en is weer helemaal de oude!Ik snap je gevoel helemaal dus....Nog een klein uurtje...verwen hem straks maar lekker. Die van mij wilde de eerste uren even geen aandacht. Heeft een paar dagen nodig gehad om weer op te knappen. Succes!Groetjes Sandra
Napolo Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Een uurtje geleden de dierenarts gebeld.Alles is goed gegaan en ze zijn al goed wakker en zijn lekker aan de tralies aan het knagen "Dus wat ons betreft mag je ze nu wel ophalen, haha"Jammer joh, ik kan ze pas om 17.30 uur ophalen
Aanbevolen berichten