nr91 Geplaatst: 20 maart 2010 Geplaatst: 20 maart 2010 Hallo,Ik weet het, de vraag is al enkele malen gesteld in 1 of ander vorm, maar ik wou toch de meningen nog eens weten van ervaringsdeskundigen.Mijn DA zei dat na 28 dagen de parasiet 'onschadelijk' is gemaakt en dat je dan dus mag stoppen met panacur. Nu lees ik weer elders dat je best doorgaat tot 8 weken. Intussen kan ik zeggen dat Roza aan de betere hand is. Heb ze vandaag in een ren op het gras gezet en ze draafde goed rond (weliswaar met nog een scheef kopje) en ze ziet er gelukkig uit. Ze tolt ook nog zelden. Dus, stop ik nu beter met panacur, of ga ik nog door? Ik ga de vraag nog eens voorleggen aan mijn DA, maar ongetwijfeld zitten hier mensen die hetzelfde hebben meegemaakt.
nathalie b Geplaatst: 20 maart 2010 Geplaatst: 20 maart 2010 Ik ben bij Ollie ook aan het behandelen en dan voor 60 dagen dus.....8 weken.Ik zou dus doorgaan met de behandeling...
Opvang Stampertje Geplaatst: 20 maart 2010 Geplaatst: 20 maart 2010 Nieuwste onderzoeken wijzen uit dat 4 weken genoeg is, maar ik geef ons konijn dat ook EC heeft toch voor de zekerheid langer. Zeker 6 weken, misschien zal ik ook maar 8 doen...
nr91 Geplaatst: 21 maart 2010 Auteur Geplaatst: 21 maart 2010 (aangepast) Ja, maar met de ab ga ik vandaag stoppen. Met de panacur zou ik ook nog even willen doorgaan. 21 maart 2010 aangepast door nr91
Roger Rabbit Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 Ik zou ook doorgaan als ik jou was: al is het alleen maar voor het idee.
Aanbevolen berichten