o0kirs0o Geplaatst: 19 maart 2010 Geplaatst: 19 maart 2010 Ik ben zojuist Tommies hok aan het verschonen en zoals altijd wanneer hij los loopt haal ik alles weg wat meneer lekker vind.Nu ben ik alleen de hoge vaas met amarylissen vergeten weg te halen en was ik net te laat toen meneer het ontdekte.Hij heeft echt maar een mini stukje gegeten, denk aan een kwart van een postzegel, maar aangezien de bloem giftig is, maak ik me toch enige zorgen.Aangezien het maar een kleine hoeveelheid is, weet ik niet of ik iets kan doen of dat ik gewoon moet afwachten.Jullie enig idee?
Stéphanie87 Geplaatst: 19 maart 2010 Geplaatst: 19 maart 2010 Ik zou even de dierenarts bellen. Misschien dat hij norrit moet?
Lies86 Geplaatst: 19 maart 2010 Geplaatst: 19 maart 2010 Ik heb net het zelfde aan de hand gehad, hier at gerrit een halve narcisbol.Ik heb de dierenarts gebeld en zij hebben voor mij het vergiftigingscentrum gebeld.Zou dus even het zelfde doen!
Lies86 Geplaatst: 19 maart 2010 Geplaatst: 19 maart 2010 Norrit schijnt niet altijd goed te zijn. Mijn dierenarts raadde het echt af!Zomaar zelf tobben terwijl zij het weten, ik zou even bellen!
wupsie Geplaatst: 19 maart 2010 Geplaatst: 19 maart 2010 jeej wat hebben die beestes ineens met giftige planten ik zou inderdaad voor de zekerheid ff de DA bellen. die kan je dan wel vertellen wat er moet gebeuren.
o0kirs0o Geplaatst: 19 maart 2010 Auteur Geplaatst: 19 maart 2010 Nou heb de dierenarts gebeld en die zeggen dat ze er niet veel aan kunnen doen.Moet in de gaten houden of de ontlasting goed blijft.
Lies86 Geplaatst: 19 maart 2010 Geplaatst: 19 maart 2010 Niks om je zorgen over te maken dus.Gerrit at een halve narcisbol en die springt ook nog vrolijk rond!
Stéphanie87 Geplaatst: 19 maart 2010 Geplaatst: 19 maart 2010 Vlekkie heeft hier maanden lang sperzieboontjes gegeten. Ik dacht dat hij die mocht (ja niet zo slim) Hij heeft er ook nooit wat van gehad.
o0kirs0o Geplaatst: 19 maart 2010 Auteur Geplaatst: 19 maart 2010 Het zal waarschijnlijk ook wel meevallen, zeker omdat het zo'n ienie mini stukje was..Maak me waarschijnlijk gewoon te snel zorgen.. :whistle2:
Suuzi Geplaatst: 19 maart 2010 Geplaatst: 19 maart 2010 Tja, dat is schrikken.. Daffy heeft een paar hapjes van de Clivia genomen. Dat viel niet helemaal goed.. Ze at opeens niet meer en had waarschijnlijk buikpijn hoewel ze zich verder normaal gedroeg. Met medicijnen van de DA is ze er bovenop gekomen. Goed dat je het de DA gevraagd hebt..
Aanbevolen berichten