Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben zojuist Tommies hok aan het verschonen en zoals altijd wanneer hij los loopt haal ik alles weg wat meneer lekker vind.

Nu ben ik alleen de hoge vaas met amarylissen vergeten weg te halen en was ik net te laat toen meneer het ontdekte.

Hij heeft echt maar een mini stukje gegeten, denk aan een kwart van een postzegel, maar aangezien de bloem giftig is, maak ik me toch enige zorgen.

Aangezien het maar een kleine hoeveelheid is, weet ik niet of ik iets kan doen of dat ik gewoon moet afwachten.

Jullie enig idee?

Geplaatst:

Ik heb net het zelfde aan de hand gehad, hier at gerrit een halve narcisbol.

Ik heb de dierenarts gebeld en zij hebben voor mij het vergiftigingscentrum gebeld.

Zou dus even het zelfde doen!

Geplaatst:

jeej wat hebben die beestes ineens met giftige planten ;) ik zou inderdaad voor de zekerheid ff de DA bellen. die kan je dan wel vertellen wat er moet gebeuren.

Geplaatst:

Tja, dat is schrikken..

Daffy heeft een paar hapjes van de Clivia genomen. Dat viel niet helemaal goed.. Ze at opeens niet meer en had waarschijnlijk buikpijn hoewel ze zich verder normaal gedroeg. Met medicijnen van de DA is ze er bovenop gekomen. Goed dat je het de DA gevraagd hebt..

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .