wupsie Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 he bah wat naar zeg!!! er wordt hier ook hard gehoopt op een engeltje tussen zn flappertjes! heel veel sterkte met wachten!
Amatjuh Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Wat erg! :erf: Veel succes! Wachten duurt lang... Ik duim voor jullie!
Eddie Geplaatst: 31 maart 2010 Auteur Geplaatst: 31 maart 2010 Eddie is ingeslapen :( De dierenarts belde toen ze nog met hem bezig was. Hij had geen tumor o.i.d., maar zijn darm zat helemaal vol met harde ontlasting en deed niets meer.Ze wist zeker dat het met medicatie ook niet meer goed op gang te brengen zou zijn. Waarschijnlijk was de ontlasting zo droog doordat hij problemen had met z'n nieren die te veel vocht ontnamen.Het stuk darm was ook te groot om te verwijderen.Er was geen andere keuze meer dan hem in te laten slapen. Ik ga hem straks ophalen om hem hier in de tuin te kunnen begraven.
Amatjuh Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Heel veel sterkte!Heel jammer dat het niet is gelukt, je hebt alles gedaan wat je kon!
Dollie Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Jeetje.. Heel veel sterkte. Je hebt inderdaad alles gedaan wat je kon.
YvonneH Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Wat jammer dat er niks meer aan gedaan kon worden, heel veel sterkte!
Eddie Geplaatst: 31 maart 2010 Auteur Geplaatst: 31 maart 2010 (aangepast) Bedankt voor alle reacties. We hebben het er heel erg moeilijk mee dat hij er niet meer is. We hadden, voordat we Eddie hadden, nooit gedacht dat je zo veel van een konijntje kunt gaan houden. Eddie ligt nu begraven op een mooi plekje in onze tuin met bovenop z'n grafje de steen waar hij altijd zo graag bovenop ging liggen. Eddie is slechts 3 jaar, 10 maanden en 5 dagen oud geworden 31 maart 2010 aangepast door Eddie
Dollie Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Het zijn maar kleine beestjes, maar de leegte die ze achterlaten is enorm..
nathalie b Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Heel veel sterkte met het verlies....... En Dollie....je schrijft precies wat ik dacht.
Aanbevolen berichten