MaartenK Geplaatst: 18 maart 2010 Geplaatst: 18 maart 2010 (aangepast) Hoi, Ik heb Wimpie en Ayla pas 2 dagen sinds het asiel. Ik zie Ayla iets vaker dan Wimpie de pootjes likken en het gezicht wassen. Ook krabt Ayla heel soms op haar oren, en dan schut ze haar kopje een keertje. Ze is nog erg bang om even te checken, maar ik zie zo geen plekken.Wimpie krabt helemaal niet, vandaar dat het mij een beetje zorgen baart. Kan het gewoon jeuk zijn of toch misschien beginnende oormeit? Verder eet ze gewoon en zijn ze erg levendig. Wel is Ayla een erg bang konijn. Ik zal nog veel geduld voor haar moeten hebben. Ze komt pas net wat dichterbij om te snuffelen, maar ik mag nog absoluut niet mijn handen bewegen. Ze kan wel uitstekend samen zijn met Wimpie, maar van rijden moet ze niks weten! dan vlugt ze piepend in het nachthokje tot hij niet meer zo opdringerig is. 18 maart 2010 aangepast door MaartenK
Saf Geplaatst: 18 maart 2010 Geplaatst: 18 maart 2010 Als ze hee lerg veel met de kop gaat schudden zou je aan oormijt ofzo kunnen denken. Dat ze zich meer wast als je rammetje is goed mogelijk. Dat wisseld per konijn. Ook heeft elk konijn daar zijn eigen "ritueel" voor.
Aanbevolen berichten