Johanna9 Geplaatst: 17 maart 2010 Geplaatst: 17 maart 2010 ik weer met al mijn vragen... Het zit zo, vanmiddag zat Cusco de hele tijd te niezen(of zoiets...) En dus wou ik ´m even in de gaten houden, toen hij wat later ging drinken zag ik dat hij zegmaar in dat spleetje tussen neus en mond iets van een blaartje heeft, is dit ernstig? Johanna
Rian Geplaatst: 17 maart 2010 Geplaatst: 17 maart 2010 Weet je zeker dat het een blaartje is? Toen ik Muis en Poo nog niet zo lang had dacht ik ook wel eens "wat ziet het er daar raar uit", maar het hoort zo. Misschien zit er bij jouw nijn wel echt een blaartje hoor, kun je proberen er een foto van te maken? Als je het niet vertrouwd even naar de DA ermee.
Johanna9 Geplaatst: 17 maart 2010 Auteur Geplaatst: 17 maart 2010 ik zal ´t proberen, het ziet er echt een beetje uit als een blaartje...*rent snel weg met fototoestel*
lianne Geplaatst: 17 maart 2010 Geplaatst: 17 maart 2010 Is het hetzelfde konijntje als waar je gisteren een topic over hebt aangemaakt met de oorproblemen?
Johanna9 Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Geplaatst: 20 maart 2010 Pfff, het is volgensmij weg... Gelukkig maar ik houd het nog wel even in de gaten hoor!
Aanbevolen berichten