hoihoi! Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 hee iedereen! ^^Mijn konijntje heeft een tijdje al wat in haar ooghoek zitten ..Ik denk dat het slaap is ofzo maar,ik weet echt niet hoe ik dat er uit moet halen ? :bounce:Weten jullie hoe dat moet?en kan het slaap zijn?groetjess :bunny4:
stampertje2009 Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 als je iets uit oogje wilt halen beste met afgekookt water en paar wattenschijfjes. Mijn konijn heeft daar ook vaak last van.
hoihoi! Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Geplaatst: 16 maart 2010 Kan je het ook doen met een wattenstaafje?met afgekookt water en dan een wattenstaafje?alvast bedankt ^^groetjes :bunny4:
Evee Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Je kunt het ook met een zakdoekje, een gaasje of keukenpapiertje doen. Wel goed vochtig maken zodat je niets beschadigd. Met watjes zou ik toch wat oppassen omdat daar soms wat pluis van los kan komen, wat in dit geval dan dus in het oogje kan komen en voor irritatie kan zorgen, en dat wil je juist niet.
Aanbevolen berichten