wupsie Geplaatst: 17 maart 2010 Geplaatst: 17 maart 2010 Dat is mijn vermoeden wel ja.. Op zich ook logisch, ik weet niet wat ciseral voor bijwerkingen kan hebben, maar als een konijn óók nog stilliggende darmen krijgt, lijkt me dat de kans op herstel ook kleiner wordt.. Anders zou ik niet weten waarom ze ciseral geven. kan het niet zijn dat je de darmen juist lui maakt met de ciseral? dat als je daarna stopt de darmpjes juist zwakker zijn? (geen idee hoor, maar dat zou ik me in kunnen denken)
Dollie Geplaatst: 17 maart 2010 Geplaatst: 17 maart 2010 Ik zou het ook niet weten, ik heb nog nooit ciseral gebruikt, weet alleen dat het de darmen stimuleert.. Kan me op zich wel iets voorstellen bij wat jij zegt.
Gast Geplaatst: 17 maart 2010 Geplaatst: 17 maart 2010 Klinkt op zich wel logisch, maar ik heb geen idee of het ook zo is.
Dollie Geplaatst: 17 maart 2010 Geplaatst: 17 maart 2010 Kan op GOogle alleen vinden dat het nauwelijks bijwerkingen heeft en dat het dus wel langere tijd zonder problemen gegeven kan worden?
nr91 Geplaatst: 17 maart 2010 Auteur Geplaatst: 17 maart 2010 Ciseral geef ik wel niet, want ze eet nog zeer goed.
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 17 maart 2010 Geplaatst: 17 maart 2010 mireille zoals ik nu begrijp is de ab ook niet op advies van de arts maar op eigen initiatief. Dus de da zal wel zeker van zijn zaak geweest zijn.
Aanbevolen berichten