hyperpancake Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Net zag ik Saartje wat niesen en kwam er ook wat snot mee. Ze eet verder goed is alert ligt nu haar dagelijkse soesuurtje braaf uit te soesen. Ze heeft daarna ook niet meer geniest. Kan dit gewoon een keer toeval zijn, omoet ik nu direct de dierenarts bellen? Dat lijkt mij wat overdreven maar ik weet het niet......
hyperpancake Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Geplaatst: 16 maart 2010 Niemand?Ik heb nog niet gebeld, heb haar ook niet meer zien/horen niesen en zie ook geen snot meer verder.
Gast Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Ik heb er geen ervaring mee zelf. Maar ik ben echt een sukkel wat mijn dieren betreft, ik had namelijk de DA gebeld om te vragen of ik daarmee langs moet komen. Ben echt een beetje overbezorgd soms. Maar ik denk niet dat dit meteen reden tot paniek is.
hyperpancake Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Geplaatst: 16 maart 2010 Tsja iedereen is wel eens verkouden denk ik dan. Zag wel topics over pasteurella, maar dat lijkt me wat enthousiast voor 1 niesbui. Ze eet verder prima en maakt ook gewoon haar vrolijke hupjes, ziet er absoluut niet zielig of ziek uit. Als ik het haar nou nogmaals zie doen ga ik wel even bellen.
YvonneH Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Gewoon even in de gaten houden idd. Een keer een niesbui kan gebeuren.