Ga naar inhoud

Keutels


Bob1

Aanbevolen berichten

Mijn Nederlandse dwerghangoor (vrouwtje) heeft sinds kort een probleem. Of liever gezegd: ik heb een probleem, want ze woont binnen en rent vrij rond als ik thuis ben.

Sinds enkele dagen laat ze namelijk her en der keutels vallen, terwijl ze tot nog toe (sinds ik haar heb), dat netjes in het hoektoilet van haar kooi heeft gedaan. Aan de keutels is verder niets te zien, ze zijn ook niet zacht of iets dergelijks.

Ze poept vooral tijdens het lopen, en op momenten dat ze opgewonden is (denkt dat ze te eten gaat krijgen). Het aantal keren wisselt, maar ze laat gemiddeld een tot tweemaal per minuut een keuteltje vallen.

Voor de rest merk ik niets vreemds aan haar. Ze heeft altijd hooi en water, en krijgt ±3 eetlepels biks per dag.

Een maand of drie geleden heeft ze ook al eens dit probleem gehad, maar toen ging het na korte tijd over, dus heb ik er niets mee hoeven doen. Nu het terugkomt, maak ik me toch zorgen, ook al lijkt er niets ernstigs aan de hand te zijn.

Wie o wie heeft enig idee wat het kan zijn, en wat ik eraan kan doen? Alvast enorm bedankt voor jullie hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .