Saf Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Jaaa! Super Fien. Kom op geweldige sterke Meid.
wupsie Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 goedzo meisje! Ga zo door! Hou ze maar goed bezig met keutels ruimen daar!
Gast Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Oh Elise wat goed om te horen. Blijf zo door gaan Fien.Heb je trouwens zelf al een afspraak gemaakt met de dokter?
Suuzi Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Geweldig.. dat de staking in de keutelfabriek voorbij is :yes: !! Ik blijf duimen dat ze thuis komt vanavond..
EliseD Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Geplaatst: 16 maart 2010 Oh Elise wat goed om te horen. Blijf zo door gaan Fien.Heb je trouwens zelf al een afspraak gemaakt met de dokter? Ja, ben vanmorgen bij de huisarts geweest. Heb een verwijzing gekregen voor de fysio..
Gast Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Goed zo. Hopelijk word je rug dan ook weer gauw beter.
Joseeke Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Er wordt niet langer gestaakt in de keutelfabriek! Deze draait weer op volle kracht! Ze doet het goed, heeft al het hooi op en vanmorgen ook haar groente. Ze mag dadelijk even rondhuppelen zodat alles nog beter gestimuleerd wordt en alles alles in orde blijft mag ik haar vanavond ophalen!!!:bounce: Wat een superfijn nieuws!Nu komt het zeker helemaal goed met Fien Jij ook heel veel beterschap met je rug & voor jou fijn dat je bent doorverwezen naar de fysio.
EliseD Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Geplaatst: 16 maart 2010 Met dank aan jullie duimen!! de wond in haar hals is nog open, maar ziet er netjes uit. Hoe lang zal het duren voordat haar tandjes weer aangroeien?
Gast Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 poeh daar vraag je me wat. Geen idee eigenlijk, ligt er natuurlijk ook wel een beetje aan hoeveel tand er nog over is.
EliseD Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Geplaatst: 16 maart 2010 Het ziet er uit of ze net doorkomen, echt helemaal afgebroken. vergelijkbaar met een baby waar net de tandjes door komen( begin ik weer over kinderen he)
Gast Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 haha, ja het blijft een terugkerend onderwerp.Ik zou willen dat ik het antwoord wist, maar ik heb echt geen idee. Kan best een tijdje duren denk ik.
Joseeke Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Hoe lang zal het duren voordat haar tandjes weer aangroeien? Zoiets kan zeker een paar maanden duren.
EliseD Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Geplaatst: 16 maart 2010 Moet ik tot die tijd haar eten fijn snijden?Is er kans dat haar tanden verkeerd aangroeien, of is dat erfelijk bepaald?
Dollie Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Volgens mij kunnen ze zeker verkeerd terug groeien door zoiets..
EliseD Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Geplaatst: 16 maart 2010 Volgens mij kunnen ze zeker verkeerd terug groeien door zoiets.. O, help...
YvonneH Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Fijn dat ze het weer goed doet :yes:Of de tandjes goed teruggroeien zul je idd moeten afwachten.
Gast Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 KAN he, wil niet zeggen dat het gebeurt. Niet druk gaan maken om iets dat nog niet aan de orde is.
EliseD Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Geplaatst: 16 maart 2010 Nee, doe ik ook niet.. Maar had er nog niet bij stil gestaan. Net gebeld, ze mag vanmiddag naar huis!Ze zien geen directe reden om haar daar te houden en in een vertrouwde omgeving gaat het herstel sneller, al heeft ze het hart van de assistente gestolen
Dollie Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Dat is goed nieuws! En inderdaadn og geen zorgen maken over dingen waar je nu onmogelijk een utispraak over kunt doen.
Joseeke Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Moet ik tot die tijd haar eten fijn snijden?Is er kans dat haar tanden verkeerd aangroeien, of is dat erfelijk bepaald? Ze kunnen idd verkeerd aangroeien, maar een DA zou dit ook weer zo kunnen herstellen met slijpen dat het gebit weer normaal afslijt. Tot die tijd kun je het beste idd de groente & hooi in stukjes snijden.
Polly Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Wat fijn dat het zo goed gaat met Fien. Goed dat je naar de fysio gaat,het zal er vast snel van opknappen.
Aanbevolen berichten