Gast Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Goed zo Fien. Hopelijk gaat het nu alleen nog maar verder bergopwaarts. Ik blijf hier duimen tot het weer helemaal goed met haar gaat. Dit klinkt in ieder geval erg positief.Knuffel voor jullie allebei.
Joseeke Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Wat fijn om te lezen!Dat gaat helemaal goedkomen met haar, denk ik
jake/nikita Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Joepie:bounce:wat een geweldig nieuws en nou door gaan fien vrouwtje wil je zo graag weer thuis hebben go fientje go meid je kan het gefeliciteerd met dit geweldige nieuws we blijven hier ook duimen draaien tot ze weer lekker thuis is
bunny ranch chanty Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Nou wat een schrik he! gelukkig lijkt ze het nu weer op te pakken.Heel veel sterkte met je meisje.
EliseD Geplaatst: 15 maart 2010 Auteur Geplaatst: 15 maart 2010 Dank voor alle duimen en lieve woorden.. Doet me erg veel ( er rollen zelfs wat tranen over mijn wangen)
Choco en Nijntje Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Dat is alvast goed nieuws !We duimen ook voor Fien hoor en ook veel beterschap voor jou !
Jorieke Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Jeetje wat een verhaal! Ik heb zojuist ook je waarschuwing gelezen en direct de hooibal bij ons verwijderd. Ik vond het sowieso al ondingen, dus nu had ik een goede reden om hem weg te halen! Ik wil je bij deze enorm veel sterkte wensen en beterschap voor jou Ć©n Fien.Ik heb alle konijnen opgedragen om te duimen dat het goed komt (en dat komt het ook, als alle 8 konijnen doen wat ik zeg!)Sterkte!! :bunny4:
Gast Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Wat een opluchting, dit is een stap in de goede richting. Schaam je niet voor je tranen hoor, heel logisch!
desi Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Oh, wat een super goed nieuws!!!GO FIEN GO!!!!!!!JE KANT HET!:party:Even kijken, mijn eigen duimen is 2 en dan 6 konijn maal 4 pootjes omhoog is 24, plus die 2 is dus al zesentwintigHeb de hondjes gevraagd en zij duimen ook dus 8 pootjes erbij, zoonlief wou ook wel even duimen dus nog 2 erbij, is al 36 duimen/pootjes de lucht in voor jouw Fien:mdr:
EliseD Geplaatst: 15 maart 2010 Auteur Geplaatst: 15 maart 2010 Desi en Jorieke, als het nu niet goed komt!! Fientje moest eens weten hoeveel jullie met haar meeleven!!
desi Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Desi en Jorieke, als het nu niet goed komt!! Fientje moest eens weten hoeveel jullie met haar meeleven!!Ik was de hamster nog vergeten dus komen nog 4 pootjes bij:mdr:
EliseD Geplaatst: 15 maart 2010 Auteur Geplaatst: 15 maart 2010 Ik was de hamster nog vergeten dus komen nog 4 pootjes bij:mdr: Schandalig, die kwam zich zeker beledigd melden?
desi Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Schandalig, die kwam zich zeker beledigd melden?Nou ik ging een sigaretje(jaja foei foei) in de garage roken en toen zag ik haar zitten in de kooi en ze keek me echt zo aan van......Nou ja zeg:grrrrrr:Opes, sorry Karlie:whistle2:
EliseD Geplaatst: 15 maart 2010 Auteur Geplaatst: 15 maart 2010 Nou ik ging een sigaretje(jaja foei foei) in de garage roken en toen zag ik haar zitten in de kooi en ze keek me echt zo aan van......Nou ja zeg:grrrrrr:Opes, sorry Karlie:whistle2: Foei!:mdr:
Polly Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Wat super zeg. Waarschijnlijk heeft jouw aanwezigheid haar ook goed gedaan.Zet hem op Fientje.
The Email Female Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Jeetje wat zul jij geschrokken zijn zeg! Pfoeh... Fijn dat ze weer eet en keutelt!
Gnarfje Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Ben zo benieuwd hoe het nu met Fien is.Heeft de stijgende lijn goed doorgezet? Gelukkig dat je zo lang bij haar kon blijven, dat heeft haar zeker goed gedaan. :yes:Maar zelf ook al naar de dokter geweest? Anders mag Fien straks voor jou gaan zorgen :he:
Jorieke Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Ik was de hamster nog vergeten dus komen nog 4 pootjes bij:mdr:Nou, dan heb ik nog 4 honden, in totaal dus 16 poten, die mee kunnen duimen.Zonder gein: hoe is het nu met Fien? Is ze de nacht goed doorgekomen?Ik hoop dat alles goed komt met haar!!Nogmaals sterkte!
EliseD Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Geplaatst: 16 maart 2010 Er wordt niet langer gestaakt in de keutelfabriek! Deze draait weer op volle kracht! Ze doet het goed, heeft al het hooi op en vanmorgen ook haar groente. Ze mag dadelijk even rondhuppelen zodat alles nog beter gestimuleerd wordt en alles alles in orde blijft mag ik haar vanavond ophalen!!!:bounce:
Aanbevolen berichten