Fluf en Tinus Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Ik duim voor jullie allebei dat het allemaal snel goed komt. Wat zul je geschrokken zijn! Bijna niks is erger dan je beestje pijn zien lijden... Sterkte en beterschap voor jou en Fien!psBij ons is het hooiballetje aan het plafond van het hokje gemaakt: simpel ringetje indraaien en daaraan het balletje vastklikken. Misschien een tip...
mammavanflappiesbaasje Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Ook hier wordt geduimd hoor.Flap duimt met 4 pootjes en 2 oortjes.En voor jezelf heel veel sterkte en knap maar weer gauw op
Sherrifke Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Wat een horror moment moet dat voor jullie beide geweest zijn. Hoe is het nu met Fien? En met jou?Ik duim voor jullie allebei! Dikke knuffel aan Fien
EliseD Geplaatst: 15 maart 2010 Auteur Geplaatst: 15 maart 2010 (aangepast) Net bij Fientje geweest, wat een arm hummeltje..Gelukkig mocht ik bij haar van de DA. Ze eet nog steeds niet zelfstandig, terwijl ze wel pijnstilling krijgt. Ze houden haar goed in de gaten gelukkig en heb erg veel vertrouwen in de DA. Ik heb alles meegenomen, wortel, boerenkool, witlof, komkommer, andijvie. Ik wil haar aan het eten krijgen, maar helaas lukte dat niet. Hoopte dat ik een wonder kon verrichten..Ik heb haar knuffel ook gebracht (die heb ik er bij gezet toen ik dacht dat ze eenzaam was en ruikt naar haar. Ook haar deken en eigen voerbak heeft ze.Ze is slap, somber en gelaten. Alle groente heb ik daar gelaten en de assistente gaat het ook proberen te geven. Zucht…. ZaZa, nee ben nog niet naar de huisarts geweest. Ik denk altijd dat het zelf wel overgaat, ga zo toch even bellen! Waar kan ik een waarschuwingstopic starten? 15 maart 2010 aangepast door EliseD
ZaZa Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 De rubriek Huisvesting is wel een mooie plek... Verstandig dat je er even naar laat kijken Elise..Een val van een paard kan aardig aankomen en voor je het weet loop je met iets dat vrij makkelijk te verhelpen is, maar niet vanzelf over gaat (dat is dus vaak zo).Dat is zonde van je tijd en je pijn, maar ook van je lijf. Ik vind het echt rot voor je dat Fiem er zo aan toe is.Ze lijkt wel in shock...
EliseD Geplaatst: 15 maart 2010 Auteur Geplaatst: 15 maart 2010 Ze boekt niet echt vooruitgang, ze wordt lekker warm gehouden en heeft pijnstilling. Word een beetje moedeloos. Ik hoop dat ze gaat eten, alles is klein gesneden en wordt haar aangeboden. Dwangvoeding wilt ook niet echt, ga zo maar weer eens bellen. Ik zal mijn topic zo openen! Mijn ukkie is 1.75, dus heb een flinke klap gemaakt. Kan morgenvroeg terecht, bedankt voor je medeleven!
jake/nikita Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 jaatje wat erg zeg arme fientje hoop dat ze snel opknapt en inderdaat hoef je je niet schuldig te voelen dit is een ongeluk en hier kan je echt niets aan doen ik weet dat het makelijk praten is maar probeer je zelf niet te hard te straffen en ga zo snel mogelijk met je rug naar de dokter je hebt er maar een wees er zuinig op heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou en fientje
Nijntje_Hummer&Gizmo Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 He bah! Heel erg veel sterkte, voor jou & voor Fien! Ik hoop echt dat ze er weer bovenop komt.
Danja Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Wat vreselijk zeg. Wat moet dat een afschuwelijk gezicht zijn geweest. Ik hoop dat Fien snel opknapt. Goed ook dat je je verhaal hier hebt geplaatst, ik ga zometeen al mijn hooiballen nog eens nalopen!
ZaZa Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Dwangvoer...Dat moet gewoon..Letten ze wel op dat ze niet uitdroogt ? Keutelt ze wel ?
Gast Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Dat is schrikken zeg! Ongeluk zit in een klein hoekje, daar kan jij niks aan doen. Ik denk dat het wel een belangrijke waarschuwing is voor anderen. Hopelijk komt Fientje er snel bovenop. Inderdaad opletten dat ze niet uitdroogt. Sterkte voor haar en voor jezelf.
wupsie Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 bah! wat een naar verhaal! gelukkig heb je haar op tijd gevonden en is ze nu in oede handen. hier wordt ook geduimd hoor!
sennepenneke Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Las net dat andere topic, had deze nog niet eens gezien, ik hoop dat Fien erdoor komt, sterkte!!!
Guus Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Jeetje wat zul jij geschrokken zijn!Ik heb hier wel hooiballen omdat ze uit ruifjes niet echt eten... dan trekken ze alles eruit en gebruiken het als bodembedekking... Maar iedere keer weer als ik de ballen vul let ik er extra op dat de deurtjes goed gesloten zijn want je weet maar nooit... en dan lees je dit! Bah!Hopelijk knappen jullie samen snel op!
angeline85 Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Heel veel sterkte met Fien, ik hoop dat ze het redt. En voor jou ook beterschap
Cassie Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Wat erg! Kan me voorstellen dat je je rotgeschrokken bent.Wat een nachtmerrie, dat zoiets stoms als een hooibal, zoveel schade kan aanrichten.. Word snel beter, lieve Fien!!Sterkte Elise, en vergeet vooral niet zelf ook naar je huisarts te gaan.
Joseeke Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Zo hee, ik kan me heel goed voorstellen dat je geschrokken bent.Wat moet dat akelig uitgezien hebben, hoe jij haar aangetroffen hebt.Gelukkig is Fien nu in goede handen & ik ga voor je duimen dat ze er bovenop komt.Heel veel beterschap met haar.
desi Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Jeetje Elise, wat een horror verhaal zeg!!!We duimen allemaal voor een snel herstel voor Fien hoor!!!En pas je zelf ook een beetje op je jezelf?
Gast Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Lieve Elise, ik zal heel hard gaan duimen voor je meisje. Heb hier meteen de hooiballan weggehaald. Ik hoop dat Fien er weer bovenop komt. En dat het met jou ook gauw weer beter gaat.Sterkte meid.
EliseD Geplaatst: 15 maart 2010 Auteur Geplaatst: 15 maart 2010 Ze heeft gegeten!! :bounce: Ze heeft wat stukjes appel op en begon later aan haar witlof! Ik zat als een klein kind te huilen bij de dierenarts. Later begon ze haar hokje te onderzoeken, alles met haar geur te markeren en een beetje hooi te eten. Ik heb er bijna een uur bij gezeten, volgens mij vond ze dat nog gezellig ook. Haar knuffel en deken hebben echt baat gehad. Toen ik net naar huis was belde de assistente, er lagen keutels!! Ik ben zo vreselijk blij, ik hoop dat ze volhoudt! Thanks lieve mensen, ik kreeg tranen in mijn ogen van jullie lieve reacties!
Gast Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Ze heeft gegeten!! :bounce: Ze heeft wat stukjes appel op en begon later aan haar witlof! Ik zat als een klein kind te huilen bij de dierenarts. Later begon ze haar hokje te onderzoeken, alles met haar geur te markeren en een beetje hooi te eten. Ik heb er bijna een uur bij gezeten, volgens mij vond ze dat nog gezellig ook. Haar knuffel en deken hebben echt baat gehad. Toen ik net naar huis was belde de assistente, er lagen keutels!! Ik ben zo vreselijk blij, ik hoop dat ze volhoudt! Thanks lieve mensen, ik kreeg tranen in mijn ogen van jullie lieve reacties! Super!!We blijven duimen dat het goed blijft gaan!
kaatje-kim Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Wat super fijn om te horen!!! Ga zo door Fien!
wupsie Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 wat goed!!!!! geweldig!!! maar de duipjes draaien door hoor!
Blacky Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Wat onwijs fijn!Helemaal super.Zelfs deze stap is een felicitatie waard!Kom op Fien nog even doorzetten dan mag je weer naar huis!
Aanbevolen berichten