Mvrcarlaa Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Sinds gister heb ik m'n 4e nijntje Genaamd : Kenji, Hij had vanmorgen diarree dus k heb hem even in de gaten gehouden + gebitje gecontroleerd,,De bovenste tandjes staan over de onderste, Is dat normaal ?... Snuifje heeft pas d'r snijtanden moeten laten verwijderen, Hopelijk is dit niet het zelfde situatie ! :(
heidi-77 Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Hier een plaatje van een normale stand, de ondertanden staan dus achter de boventanden.
Mvrcarlaa Geplaatst: 11 maart 2010 Auteur Geplaatst: 11 maart 2010 Oke dus dan staan ze goed neem ik aan... Ik dacht dat ze recht op elkaar stonden
heidi-77 Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Nee een konijn heeft eigenlijk 4 stifttanden boven, echter 2 kleinere achter de grote, daar komen de ondertanden wel tegenaan. En mocht je het niet vertrouwen kan je het altijd controleren bij de dierenarts.
bunny ranch chanty Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Oke dus dan staan ze goed neem ik aan... Ik dacht dat ze recht op elkaar stonden Recht op elkaar is een klem gebit .....dan slijten ze heel slecht dat is niet het geval.
Mvrcarlaa Geplaatst: 11 maart 2010 Auteur Geplaatst: 11 maart 2010 Okee !...Hij had Andijvie gegeten, En had erna diarree terwijl het niet vochtig was en niet direct uit de koelkast gegeven is, ;O
Aanbevolen berichten