Janneke86 Geplaatst: 10 maart 2010 Geplaatst: 10 maart 2010 Dacht ik net dat het zo lekker ging zijn Tommie zijn balzakken helemaal opgezwollen. Dat is nog niet het ergste, hij zit er de hele tijd aan te bijten en likken dus ga ik zometeen terug naar de DA. Kijken wat ze eraan gaan doen. Om 14:00 moet ik daar zijn...
Janneke86 Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Geplaatst: 10 maart 2010 Sterkte straks. Thanks!Ik heb nu pijnstillers meegekregen, hoop dat de irritatie snel afneemt.
Polly Geplaatst: 10 maart 2010 Geplaatst: 10 maart 2010 Hoe gaat het nu met Tommy,is hij al wat rustiger geworden?
Janneke86 Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Geplaatst: 10 maart 2010 Hoe gaat het nu met Tommy,is hij al wat rustiger geworden? Hej, Bedankt voor de interesse.Naah hij zit er nog wel allemaal aan, maar hopen dat het helemaal goed komt met de medicijnen van de DA.Hij eet, drinkt en speelt al wel weer normaal.
Mexflex Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Mijn konijn Joey is vorig jaar gecastreerd en kreeg toen opgezwollen balzakjes. Ik heb antibiotica gekregen en binnen een paar dagen was dit helemaal weg.Het moet dus wel snel helpen.
Janneke86 Geplaatst: 11 maart 2010 Auteur Geplaatst: 11 maart 2010 Mijn konijn Joey is vorig jaar gecastreerd en kreeg toen opgezwollen balzakjes. Ik heb antibiotica gekregen en binnen een paar dagen was dit helemaal weg.Het moet dus wel snel helpen. Oké gelukkig maar, laten we het hopen.Het is vandaag wel al minder erg als gisteren. Thanks voor je reactie
Gast Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Fijn dat het al minder is. Doet de medicatie toch zijn werk.
Mexflex Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Ja je zal zien dat het dan elke dag minder dik is tot er op een gegeven moment haast niets meer over blijft.
Janneke86 Geplaatst: 14 maart 2010 Auteur Geplaatst: 14 maart 2010 Ja je zal zien dat het dan elke dag minder dik is tot er op een gegeven moment haast niets meer over blijft. Ja het klopt!Zie nu bijna geen balzakjes dus godzijdank heeft het geholpen!
Aanbevolen berichten