Janneke86 Geplaatst: 9 maart 2010 Geplaatst: 9 maart 2010 Hallo allemaal, Ik heb net Tommie opgehaalt van de DA na zijn castratie.Hij is heel zwak en heeft zijn oogjes bijna dicht.Hij heeft al wel uit het bakje én de fles gedronken.Gegeten heeft hij echter nog niet dus dat houd ik in de gaten.Ik vind het best zielig om hem zo te zien :( Gr. Janneke
Gast Geplaatst: 9 maart 2010 Geplaatst: 9 maart 2010 Gelukkig is hij weer thuis. Laat hem maar lekker bijkomen. Hij knapt vast wel gauw weer op.
Blacky Geplaatst: 9 maart 2010 Geplaatst: 9 maart 2010 Fijn dat hij weer thuis is.En nu moet je hem lekker verwennen.Plaag hem maar een beetje door elke keer wat lekkers voor te houden.En als hij dan eenmaal eet gaat het vaak al snel weer een stuk beter.
Janneke86 Geplaatst: 9 maart 2010 Auteur Geplaatst: 9 maart 2010 Doe ik zeker. Ik heb hem momenteel in een kleiner hok (wat ik speciaal heb voor als een van mijn konijnen ziek is) op mijn slaapkamer staan. Zie mijn fotoalbum voor de foto's van Tommie lekker onder de deken.
Janneke86 Geplaatst: 9 maart 2010 Auteur Geplaatst: 9 maart 2010 Is het normaal als hij een beetje op zn rug rolt en steeds gaat liggen?
Janneke86 Geplaatst: 11 maart 2010 Auteur Geplaatst: 11 maart 2010 Hoe gaat het nu met je nijn?. Hej, Ja met de dag beter.Hij baalt wel dat hij in zijn kooi moet blijven een tijdje maar anders maakt hij kans op bloedingen in de buik en dat willen we natuurlijk niet..
Aanbevolen berichten