Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey iedereen,

Ik ben een hele tijd afwezig geweest, maar heb toch weer even jullie raad nodig.

Mijn man kwam vandaag met Guus aangelopen en Guus neemt ineens een gigantische sprong en springt zo uit mijn mans handen, over de bank heen (lees: van een hoogte van 1,5m naar de grond 2m verder).

Nou is hij een tijdje van slag geweest (liet zich zomaar aaien, doet hij nooit), maar moeilijk lopen deed hij niet.

Hij is nu weer (uit zichzelf) terug de kooi in gegaan en heeft al gegeten, maar het lijkt wel of hij wat haartjes van zijn neus heeft verbrand.

Het ziet er rood en glad uit, maar het is geen bloed. Zijn oren zijn koud, maar hij reageert niet anders dan anders.

Wat denken jullie dat we moeten doen? We maken ons zorgen, maar hij gedraagt zich nu niet zo raar meer... Hij wast Izzie nu.

Help??!!

Marjolein

Geplaatst: (aangepast)

Dat was schrikken! Maar zo te lezen is hij er goed vanaf gekomen. Houd het goed in de gaten, als hij blijft eten, drinken, keutelen en zich niet anders gedraagt, is het goed. Merk je iets aan hem, dan toch maar even de dienstdoende dierenarts bellen! Op zijn neusje zal zich een soort van blaartje hebben gevormd van het schuren over de grond. Als dat netjes geneest, is het prima.

En een tip: pak je konijntje niet meer op. Je ziet wat voor vervelends er kan gebeuren doordat hij ineens wegfloept!

Veel succes!

aangepast door Rian
Geplaatst:

Ik heb hier verder niks aan toe te voegen.

Buiten heel veel sterkte dan.

Geplaatst:

Laat hem rustig bijkomen, dus even geen stress, maar gewoon laten waar hij nu is; in zijn hok..

Desnoods ga je vannacht even kijken, maar het lijkt er op dat zowel hij als jullie geboft hebben...en hij er zonder kleerscheuren met misschien een beetje hoofdpijn vanaf gekomen is.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .