Janneke86 Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 Hallo allemaal, Morgenvroeg om 9:00 uur is het dan zover, Tommie wordt gecastreerd.Ik vind het allemaal wel spannend!Heb een apparte kooi voor hem schoongemaakt met een schoon deken en een kruik erin. Ook zet ik hem tot hij genezen is op mijn eigen (slaap)kamer want in de garage ga ik hem na de operatie niet neerzetten.Iemand nog tips voor na de operatie? Gr. Janneke
Kimmuurt Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 Heel veel succes met je Tommie. Een kruik heb je al, want dat is best belangrijk. Je moet zorgen dat het beestje goed gaat eten en drinken na de castratie. Toen mijn konijn gecastreert werd heb ik hem water op een schoteltje gegeven, dit ging beter dan een bakje. Ook groenvoer deed het hier goed toen Kaj gecastreert werd. Je konijn moet hier dan wel gewend aan zijn!
Yvon Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 Spannend! Maar gelukkig vallen castraties mee voor mannen Is ie gewend aan groenvoer? Ik merkte dat mijn Beau in eerste instantie geen zin had in zijn brokjes. Heb hem echt moeten plagen met groenten voor zijn neus, dat at hij wel. Het meest belangrijk is namelijk dat ze gaan eten, en keutelen Wat ik zelf deed was bordjes neerzetten met daarop hooi, brokjes en water.. ipv het gebruikelijke ruifje en drinkflesje. Het is net zoals Kimmuurt zegt fijner voor ze als ze lekker "van de grond" kunnen eten.
Janneke86 Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Geplaatst: 8 maart 2010 Super Bedankt voor jullie tips! Ik kan er wel wat mee.Pff, ben zenuwachtig. Momenteel ben ik veel thuis dus kan ik Tommie goed in de gaten houden gedurende hij hersteld.
Janneke86 Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Geplaatst: 8 maart 2010 Zo, nu ga ik dan maar mijn laptopje afsluiten, nog ff tv kijken en dan morgen er vroeg uit voor Tommie.Weltrusten iedereen! Ik breng nog verslag uit.
bikkel Geplaatst: 9 maart 2010 Geplaatst: 9 maart 2010 ohhh ik dacht ben eens op tijd met vragen....:whistle2:
Janneke86 Geplaatst: 9 maart 2010 Auteur Geplaatst: 9 maart 2010 Is niet erg hoor.Zometeen om 8:45 vertrek ik naar de DA (kwartiertje/10 minuten rijden).
Janneke86 Geplaatst: 9 maart 2010 Auteur Geplaatst: 9 maart 2010 Sterkte met het wachten vandaag. Dankje
Aanbevolen berichten