Gast Geplaatst: 29 maart 2010 Delen Geplaatst: 29 maart 2010 Grappig hoe dat dan toch bij elk dier anders werkt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nathalie b Geplaatst: 29 maart 2010 Delen Geplaatst: 29 maart 2010 Ollie is ook erg appart wat dat betreft hè.....Een grapjas is het wel een beetje.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heidi-77 Geplaatst: 30 maart 2010 Delen Geplaatst: 30 maart 2010 Wat fijn dat het zo goed gaat! Gelukkig maar! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polly Geplaatst: 14 mei 2010 Delen Geplaatst: 14 mei 2010 Ik was benieuwd hoe het nu eigenlijk met Beetle ging? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
beetle Geplaatst: 20 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2010 Hallo!Ik ben door alle drukte en de vakantie lang niet meer op het forum geweest. Ik wilde even melden dat het erg goed gaat met Beetle! Hij huppelt weer vrolijk rond in huis en in de tuin. Hij is helaas niet meer echt zindelijk, want voorheen deed ie altijd zijn behoefte in de wc maar nu keutelt en plast hij overal. Maar ik ben maar al te blij dat hij zo goed hersteld is, dat ik dat voor lief neem. Af en toe huppelt hij iets te enthousiast achter ons aan door de tuin en dan valt zn kontje nog wel eens om, maar al met al is hij erg goed hersteld! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 20 augustus 2010 Delen Geplaatst: 20 augustus 2010 Leuk dat je nog even een update post, superfijn om dit te lezen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten