Aapje Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 denk niet dat je dat je kind kwalijk neemt..als ze zo zouden handelen zou ik eerder trots zijn dat ze hun verantwoordelijkheid nemen als je dat niets doen en ernaar kijken.
The Email Female Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 denk niet dat je dat je kind kwalijk neemt..als ze zo zouden handelen zou ik eerder trots zijn dat ze hun verantwoordelijkheid nemen als je dat niets doen en ernaar kijken. Zeker! Maar ik denk dat een da niet komt als een 13 jarig meisje belt.
lisa&konijntjes. Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 & nintopo06, als je het niet weet, kun beter niks zeggen.... dit konijntje heeft hulp nodig !
Aapje Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 waarom niet?als jij gewoon uitlegt wat er is dan kan hij toch geen nee zeggen.de dierenarts zal het beestje echt niet laten leiden,en als jij smiddags naar de dierenarts fietst met je konijn zegt ie ook niet; ohh ben je 13? nee dan kijk ik niet naar je konijn....
vinnie Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Dat zou ik nooit doen, een DA aan huis als je alleen bent... Klinkt misschien raar, maar je weet nooit wat die DA verder nog kan doen...Vooral bij 13jarige niet. Dat zouden mijn ouders iig nooit goed vinden, of ze moeten die DA goed kennen...wij kennen onze da heeeeeeeeeeeeel erg goed hij is hier klant in de garage en een van onze goede vrienden:mdr:
Simoon_X Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Daar zit wat in.:yes:Het is heel lief als je dat doet, maar straks gebeurt er iets... en dat lijkt me ook niet geweldig (;
Saf Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Vinnie dat is heel leuk voor je maar daar schieten we hier neits mee op.
Simoon_X Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 wij kennen onze da heeeeeeeeeeeeel erg goed hij is hier klant in de garage en een van onze goede vrienden:mdr: Dan is het iets anders..Ik kom ook wel eens bij de DA, natuurlijk. Maar in je eentje binnen laten? Daar ken ik hem nog niet zo goed voor.
wupsie Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 nou snorry hoor. (: als ik dat niet weet dan kan ik het niet weten. maar zullen onze kreten voor niks zijn denk je? Als je iets niet zeker weet en je zieet dat iedereen reageerd met dat dit konijn direct naar een dierenarts moet, ga je dan niet twijfelen? De toppicstarter zocht naar hoop. Zij zal jou reactie er dus uitpikken (tegen beter weten in) omdat die er het mooist uit ziet. Dit zeg ik ook ter bescherming van jou. Straks is het jou schuld dat het konijn dood is, want jij zegt dat er niks aan de hand is (zo zou er geredeneerd kunnen worden door de toppicstarter, geheel onterecht natuurlijk)
Simoon_X Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Naja, ik hoop dat ze gedaan heeft wat wij haar hebben gegeven. Anders weet ik het ook niet.
_Danielle Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Ik hoop dat we hier in de maling genomen worden... En anders hoop ik dat het konijntje heel snel weer uit zichzelf beter wordt... Ik vrees dat hij het alleen zal moeten doen en zijn baasje(s) hem hierbij niet gaan helpen.
nathalie b Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Ik ben bang dat dit konijntje het niet redt.....maar als TS niet meewerkt kunnen we ook niet helpen.....jammer.
The Email Female Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 :slotje: Dit topic heeft geen zin... Er kan altijd nog een nieuw topic geopend worden na het bezoek aan de dierenarts.
nathalie b Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 :slotje: Dit topic heeft geen zin... Er kan altijd nog een nieuw topic geopend worden na het bezoek aan de dierenarts. Helemaal mee eens hoor!
_Danielle Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Denk dat dit inderdaad de beste oplossing is.. Topicstarter, het is echt heel belangrijk dat je met een konijn met zulke klachten zo snel mogelijk naar een dierenarts gaat. Ik hoop dat je konijntje hier niet de dupe van wordt...
Aanbevolen berichten