wupsie Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 en er is niemand die op jou "past"?maar nogmaals!! hoelang eet hij al niet (goed) en keutelt hij nog goed? dit is zeer belangrijke informatie!!
.123. Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Geplaatst: 6 maart 2010 uhm vanmiddag was alle snog normaal het is een manentje dus neit zwanger ofzo maar keutelen dat weet ik neit het is een soort zwart/bruinig drapje met een soort voer erin en stro plz bel voo rme
The Email Female Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 plzzzzzzzzzzzzzz bel voor meplZzzzz ik dou heel dankbaar zijn Het heeft echt geen zin om te bellen... Een dierenarts moet je konijn even zien om te kunnen zeggen wat er aan de hand is.Als het zin zou hebben zou ik het voor je doen. Het beste wat je nu kan doen is je ouders nog een keer bellen...
Aapje Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 uhmm bel zelf ff?je schiet er niets mee op als wij bellen.jij kan het beste uitleggen wat er met je konijn aan de hand is..kan je niet de buren ff vragen om je naar de arts te brengen?
.123. Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Geplaatst: 6 maart 2010 nee maar kunnen jullie niet bellen en zeggen er is een konijntje en dan de verschijnsleen niemen die hierboven staan kom op
Dollie Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Dan gaat de dierenarts zeggen dat hij het konijn moet zien om vast te stellen wat er is en om er iets aan te doen. Dat kan ik je garanderen.
.123. Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Geplaatst: 6 maart 2010 gwn vragen en dan ga ik er miss wel heen mar ik durf neit te bellen jullie zijn mijn laatset hoop
Amatjuh Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Ja en dan? Je zult toch naar een DA moeten voor behandeling
Aapje Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 maare waarom durf je zelf neit te bellen? als je niet belt zijn wij idd de laatste hoop voor dat arme konijntje jah....
Amatjuh Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Hoe ga je er dan heen als je alleen thuis bent en niet oud genoeg bent voor een auto..?
Simoon_X Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 in het begin is bellen misschien eventjes eng. Maar doe het, doe het AUB!! Je konijn is ziek!!!
Bloempje89 Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Wij weten wat te weinig van jouw konijn om een dierenarts goed te woord te staan vrees ik, wat de anderen ook al zeggen. Bel je ouders nog eens. Je kunt met hen overleggen over een DA bellen, dan weten ze ook wat je aan het doen bent.Succes ermee! Knuffel voor je nijntje!
Simoon_X Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Hoe ga je er dan heen als je alleen thuis bent en niet oud genoeg bent voor een auto..? Fiets? Mja, ik weet niet hoe ver het is. Een goeie buur? Iets...?
.123. Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Geplaatst: 6 maart 2010 ik ben nog nooit bij een dierensarts geweest en ik weet nummer niet enzo plz kom op doe het voro mij ik zou heel erg geholpen zijn!!
.123. Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Geplaatst: 6 maart 2010 bel gwn plzzzzzz ik durf egt niet srry ik zit zo in angst bel plzzzz en je hebt mij egt geholpen dan zal ik ook julli ehelpen als er een keer iets is
Saf Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 (aangepast) allereerst als je vraagt aan mensen om voor je te bellen moeten ze eerst weten waar je woont of in ieder geval welke omgevingals je konijn niet eet en niet drinkt en zijn poep geen keutels maar een drapje is. Dan is er iets heel ernstigs aan de hand. Geloof me ik weet genoeg van konijn om 100% zeker te weten dat elke dierarts die ik bel mij zegt onmiddelijk met het konijn langs te komen.Je konijn heeft een vermoedelijk een probleem met zijn darmen ze liggen of stil of hij heeft gas. Daar moet de dierenarts een konijn voor zien. Dat is echt heel erg belangrijk.Bij een konijn is dat heel erg ernstig en ik denk dat als je tot maandag zou wachten je konijn het niet haalt. Gaat heel erg snel bij een konijn.Ik begrijp heel goed dat het voor jou als 13 jarige heel lastig is allemaal. Maar is er niemand in de buurt waar je heen zou kunnen gaan? Buurman/vrouw, oom of tante in de buurt, vriend/vriendin van je ouders?Bel even met je ouders (ze zullen denk ik wel een telefoonnummer hebben achter gelaten) om te overleggen en probeer dan een volwassenen te vinden in je buurt die je wil en kan helpen. Ik lees in je berichtjes de lichte paniek die je hebt dat is heel begrijpelijk. Maar je moet proberen even rustig te worden. alles op een rijtje zetten en een volwassenen vinden of in ieder geval iemand die jouw kent, bij je in de buurt is om een dierenarts te bellen en die daarna meteen met jou en je konijn naar de dierenarts toe kan gaan.je moet er echt vaart achter zetten. Elke uur wat je wacht kan er een teveel zijn 6 maart 2010 aangepast door Saf
Aapje Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 als je nou is gewoon een telefoon boek pakt en een nummer zoekt in plaatst van dat je hier zit te plzzzzz om te bellen..waar moeten wij dan een nummer vandaan halen...
Blacky Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Het heeft geen zin om voor jou te bellenkijk zelf even in het telefoonboek en bel zelf of kijk hier op bb in de lijst of er een DA bij jou in de kk lijst staat.Alleen jij kan de dierenarts te woord staan wij niet....En eens moet de eerste keer zijn.
.123. Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Geplaatst: 6 maart 2010 snik srry maar laat maar dan als er niemand wil bellen
nintopo06 Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Ik had ook belangst. -.- Maar je moet gewoon bellen naar de dierenarts het is echt niet eng ofzo. Anders bel je, je ouders en zeg dat je ermee zit enzo? Zij willen vast wel voor je naar de dierenarts bellen als je niet durft ofzo. Of je zoet op internet wat het is wat je konijn heeft en als je dat niet weet moet jegewoon de dierenarts bellen. :yes: xx. sophie
Amatjuh Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Het is al een paar keer gevraagd, waar woon je dan?
Aapje Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 snik srry maar laat maar dan als er niemand wil bellen nou sorry hoor...:grrrrrr: maar omdat jij een bang bent om te bellen laat jij je konijn maar pijnleiden.. als je ouders wat hebben, laat je die dan ook liggen omdat je geen 112 durft te bellen?
Aanbevolen berichten